شرکت پاکرو سبز قشم با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات از حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت پاکرو سبز قشم در نخستین انتخاب خود نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه را برای 100 کاربر برگزیده است.
نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات ۵ مجموعه دیدگاه با امکانات و قابلیت‌های متعدد، دسترسی مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را ممکن می‌‌کند.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر مکانیزه کردن فرآیندها و مکتوبات اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین، ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری و سرمایه‌های انسانی است.
مدیران شرکت پاکرو سبز قشم امیدوارند تا با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها، آرشیو و مدیریت اسناد شرکت را با سرعت و دقت بیشتری مدیریت کنند.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه 5 در نسخه جدید خود قابلیت‌ها و مزیت‌های بی‌شماری را یافته است که از آن جمله می‌توان به استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکان گفت‌و‌گو chat و collaboration ،Drag and drop، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و … اشاره کرد.
شرکت پاکرو سبز قشم همچنین اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای دسترسی آسان مدیران به کارتابل‌های روزانه‌اشان خریداری کرده است.
دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است که گزیده‌ای از عملیات‌های پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را دارا هستند. اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.
گفتنی است؛ از سوی چارگون مدیریت این پروژه را سرکار خانم شراره رضائیه برعهده دارد.

اشتراک گذاری :