شرکت چارگون در چهل و یکمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور، آخرین محصولات مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

بازدید معاون رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از غرفه چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، در چهل و یکمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور شرکت چارگون که در نمایشگاه جانبی این اجلاس حضور فعال داشت، مورد بازدید علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش و شهندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفت.در این بازدید فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون، توضیحاتی درباره محصولات شرکت و تاثیر آن‌ها در کسب و کار کشور گفت: مهمترین هدف چارگون، داشتن بیشترین تاثیرگذاری در کسب و کار سازمان‌های دولتی و خصوصی است. وی در این دیدار همچنین به معرفی مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و نوآوری چارگون در زمینه دیدگاه همراه پرداخت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

بازدید معاون رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از غرفه چارگون
بنابراین گزارش، غرفه چارگون همچنین مورد بازدید نمایندگان و مدیران بسیاری دیگر از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی نیز قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به بازدید نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور،استانداری لرستان، سازمان غذا و دارو ،بانک کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فرهنگستان هنر،وزارت نیرو ، وزارت ورزش، وزارت بهداشت ودرمان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی، استانداری کرمانشاه و… اشاره کرد.
گفتنی است،چهل و یکمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور با محوریت مدیریت فناوری در سازمان‌ها با هدف ارتقای سطح دانش و توانمندی‌های مدیران و کارشناسان حوزه مکاتبات، اسناد و اتوماسیون اداری در کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان برگزارشد.

بازدید معاون رییس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از غرفه چارگون

اشتراک گذاری :