یادداشتی از فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

یکسال دیگر از همراهی و همگامی چارگون و صدها سازمان‌ و جمع میلیونی کاربرانش گذشت. تمام انرژی خود را به کار گرفتیم تا در سال 96 نیز بیشترین تاثیرگذاری را در بهبود کسب‌وکارهای کشورمان داشته باشیم و خود را گامی دیگر به هدف متعالی‌مان نزدیک‌تر کنیم.
تلاش کردیم تا علاوه بر تمرکز در حوزه توسعه و بهبود محصولات دیدگاه و ارتقای کمی و کیفی هرچه بیشتر خدمات، در زمینه ارائه محصولات جدید نیز گامهای بلندی برداریم و این مهم با رونمایی از پروژه بزرگ #زاگرس در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون محقق شد و با استقبال مخاطبان روبرو شد و کام همه ما را شیرین کرد. همچنین سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات در دیدگاه همراه از فعالیتهای بارز این سال بود.
متاسفانه شادکامی جمعی خانواده چارگون با از دست دادن 4 تن از همکاران جوان و پرتلاشش در سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران_یاسوج، تلخ‌ترین روزها را برایمان رقم زد.
با هیچ کلام و واژه‌ای نمی‌توانیم اندوه‌مان را از سوگ عزیزان پرانگیزه چارگونی و سایر درگذشتگان این حادثه جانسوز، بیان کنیم اما دلخوش و خرسندیم از اینکه در تحمل رنج این مصیبت، دوستان و همراهان چارگون، بار دیگر در کنارمان بودند.
در آستانه سال نو ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره همکاران فقیدمان، نوروز باستانی را به همه مشتریان، همکاران، دوستان و تمامی هم‌وطنانمان تبریک عرض می‌کنیم و برای ایران و ایرانیان عزیز سالی همراه با تندرستی،‌ بهروزی و پیروزی و روزهایی امیدبخش و رونق بیشتر در کسب و کار آرزومندیم.
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی
که بسی گل بدمد باز و تو در گِل باشی
گر چه راهیست پر از بیم ز ما تا بَر دوست
رفتن آسان بود اَر واقف منزل باشی

اشتراک گذاری :