سرپرست تیم فوتسال چارگون از برگزاری 7 بازی حذفی در دور یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام چارگون در روز جمعه 31 اردیبهشت‌ماه خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

_MG_0068

نیما ابراهیم زاده در گفت‌ وگو با روابط عمومی چارگون یادآور شد: در این بازی‌ها که ساعت 5/30 بعدازظهر آغاز می‌شوند 14 تیم در 7 بازی به مصاف هم می‌روند که در پایان 7 تیم برنده به همراه تیم فوتسال پایگاه خبری فوتسال که با قرعه استراحت مواجه شده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود می‌کنند.
وی افزود: مسابقات جام فوتسال چارگون تاکنون به صورت منظم و در سطح بالایی برگزار شده‌اند که همین امر رضایت و استقبال تیم‌های شرکت‌کننده را به دنبال داشته است.
سرپرست تیم فوتسال چارگون سطح برگزاری مسابقات فوتسال جام چارگون را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: خوشبختانه در این جام، شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری، بهترین‌های خود را معرفی کرده‌اند؛به طوریکه می‌توان گفت تاکنون همه تیم‌ها از تیم فوتسال پرسپولیس تهران،‌ عظیم خودرو، امینان شب و پایگاه خبری فوتسال و سایر تیم‌ها قدرتمند و با برنامه ظاهر شده‌اند.
به گفته وی، ‌تیم چارگون نیز با حضوری قدرتمند و کسب 2 برد و یک باخت به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرده است و با تمرینات منظم تلاش می‌کند به عنوان یکی از تیم‌های برتر این مسابقات انتخاب گردد.
ابراهیم زاده، درباره استقبال سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری از ابتکار چارگون در برگزاری جام فوتسال چارگون نیز خاطرنشان کرد: این مسابقات بازتاب خوبی داشته است و تیم‌های شرکت‌کننده به فضای پر نشاط و شاداب آن و همچنین ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین سازمان‌های مشتری چارگون تاکید دارند.

اشتراک گذاری :