مدیرعامل چارگون، بازگویی مسیر پیموده شده از 20 سال گذشته تاکنون و تاثیرگذاری برجسته و روز‌افزون شرکت در تسهیل فرآیندهای کسب و کارهای ایرانی را محور هشتمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش برشمرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون، تاکید کرد: تلاشمان این است که ضمن بازگویی دستاوردها، تلاش‌های 20 سال چارگون و ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و محصولات بومی طراحی شده، مانند هر سال فضای گفت‌وگوی مستقیم بین مدیران و کاربران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را فراهم کنیم.
وی خاطر نشان کرد: نمایش گوشه‌ای از مسیر پیموده شده از بدو تاسیس شرکت چارگون که جمعی کوچک، سنگ بنای آن‌ را نهادند تا به امروز که بیش از 350 جوان با انگیزه و خلاق با اتکا به دانش و توانمندی فنی خود، محصولاتی بومی و سازگار با ساختار اداری کشور را طراحی و تولید می‌کنند،‌ محور اصلی این گردهمایی است.
مدیرعامل چارگون تصریح کرد: امسال نیز میزبان نمایندگان بیش از 1400 سازمان مشتری هستیم. تلاش می‌کنیم تا در این گردهمایی نیز از آخرین دستاوردها در سبد محصولات دیدگاه در راهکارهای اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و انبارداری و اموال و مدیریت فرآیندها به صورت تخصصی و فنی به کاربران، گزارش دهیم.
به گفته وی، در این رویداد، آخرین تغییرات نرم‌افزارها و ماژول‌های جدید و متناسب‌سازی آنها با تغییرات قوانین کشوری، محصولات پلتفرم موبایلی دیدگاه و همچنین آخرین خدمات و تجارب شرکت در حوزه فعالیت‌ راهکارهای مختلف دیدگاه، پورتال مشتریان و موسسه خیریه همگام را به مشتریانمان اعلام می‌کنیم .
رحمانی خاطرنشان کرد: امسال نیز بر حسب وظیفه و رسالت اجتماعی و مهمی که برای خود قائلیم، نمایشگاهی با حضور 8 کسب و کار اینترنتی فعال و خوش‌نام کشور را برگزار می‌کنیم تا زمینه آشنایی بیشتر سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه با پتانسیل‌های انواع کسب و کارهای اینترنتی را فراهم کنیم.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با این سرویس‌ها در طرحی مشترک، ارزش‌افزوده بیشتری را به سازمان‌های مشتری چارگون ارائه کنیم.‌
مدیرعامل چارگون اضافه کرد: در بخش دوم مراسم هشتمین گردهمایی سلانه مشتریان چارگون نیز 4 کارگاه آموزشی با موضوعات عمومی و فنی نوین شامل تشریح کاربردهای اینترنت اشیا، آموزش راهکارهای افزایش همراهی پرسنل برای تغییرات پایدار سازمانی، کارگاه‌ آموزشی Backup and Disaster Recovery و همچنین کارگاه استنادپذیری اسناد وعملیات الکترونیک با حضور اساتید بنام و مطرح این حوزه‌ها برای علاقمندان برگزار می‌شود.
‌رحمانی همچنین از اعطای نشان «سازمان الکترونیکی برگزیده» به ۱۰ سازمان مشتری خبر داد و افزود: این نشان نیز با درنظر گرفتن معیارها و شاخص‌های فنی مانند ابعاد و حجم پروژه، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، رویکرد توسعه سیستم‌ها و بررسی چند شاخص‌ دیگر به 10 سازمان برتر ارائه می‌شود.
وی تصریح کرد: هدف چارگون از انتخاب و اعلام سازمان‌های الکترونیکی برتر، پاسداشت تلاش مشتریان در الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمانی و ارائه الگوهای برتر برای سایر سازمان‌های مشتری است.
گفتنی است؛ هشتمین گردهمایی بزرگ سالانه مشتریان چارگون با حضور مدیران، متخصصان از سازمانها، نهادها و شرکت‌های مشتری چارگون از سراسر کشور روز هشتم دی‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری :