پرش به محتوای اصلی

دعوت دانشگاه تهران از چارگون برای آموزش سیستم‌های منابع انسانی

حضور چارگون برای آموزش سیستم‌های منابع انسانی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران برای برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم‌های منابع انسانی در دوره کارشناسی ارشد از شرکت چارگون دعوت به همکاری و مشارکت کرد. 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ کارگاه آموزشی آشنایی با سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی در قالب بخشی از پروژه دوره‌های HRIS دانشکده مدیریت گروه مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران( ویژه دانشجویان ارشد) طراحی شده است.
این دانشکده با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان ارشد مدیریت منابع انسانی با سیستم‌های اطلاعاتی و حوزه فناوری اطلاعات اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش تئوری و عملی کرده‌ و به همین منظور از شرکت چارگون برای ارائه مباحث فنی،تخصصی و تجربه عملی نرم‌افزارهای دیدگاه، دعوت به همکاری کرده است.
روزبه بهرامی- مدیر فروش شرکت چارگون با وجود اطلاعات و تسلط کافی در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی به نمایندگی از شرکت در این دوره‌ها حضور خواهد داشت.
وی درباره جزییات این این دوره آموزشی گفت: از 2 سال قبل هم در این دوره‌های آموزشی از شرکت چارگون به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات بومی و دانش‌محور در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی و نرم‌افزارهای سازمانی دعوت به همکاری شد که با هدف نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه، از آن استقبال کردیم.
وی خاطرنشان کرد: حضور چارگون در این دوره‌های آموزشی از بابت اعتماد دانشگاه به فعالین صنعت و ارائه گوشه‌هایی از توانمندی نرم‌افزارهای بومی در حوزه ساختار اداری و منابع انسانی است.
بهرامی ادامه داد: روز شنبه دوم آذرماه، اولین کارگاه  آموزشی سیستم‌های اطلاعاتی HRIS را از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برگزار کردیم. در این کارگاه علاوه بر ارائه مفاهیم تئوریک نرم‌افزارهای منابع انسانی درباره زیرسیستم‌های HRIS  همراه  و کارکردهای نرم‌افزارهای مدیریت جامع منابع انسانی دیدگاه حرف زدیم. در دومین کارگاه  آموزشی که نهم آذرماه  برگزار می‌شود  به صورت عملی فرصت تجربه کار با یکی از  سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه در اختیار دانشجوها، قرار خواهد گرفت.
مدیر فروش چارگون تاکید کرد:‌ در حوزه مباحث تئوریک آموزش سیستم‌های اطلاعاتی HRIS از نقش کارفرما و مدیران تصمیم‌ساز در حوزه انتخاب سیستم‌ها و محورهایی مانند چگونگی انتخاب سیستم‌های اطلاعاتی و سازمانی، نیازسنجی و بودجه‌‌ریزی، چگونگی انتخاب سیستم‌های پویا، آشنایی با معایب و مزایای سیستم‌های سازمانی و نقش مدیر پروژه در عملیاتی شدن درست و کارآمد آنها و… سخن گفته شد.
به گفته بهرامی سال گذشته با هدف برای افزایش تجربه کاربری دانشجویان از نرم‌افزارهای منابع انسانی فرصت تعریف و عملیاتی‌کردن فرآیند استخدام ،ارائه حکم و قرارداد سازمانی با نرم‌افزارهای دیدگاه در اختیار دانشجوها قرار داده شد که امسال این امکان در اختیار ایشان قرار داده می‌شود.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.