نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه برای ایجاد تحول در ساختار اداری و مکاتباتی مورد توجه مدیران شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه در جمع مشتریان چارگون جای گرفت.
مدیران و تصمیم‌گیران شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور نرم‌افزار مکاتبات5، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه و سرویس‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE ،LINK را به همراه سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ایمیل از راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برگزیده‌اند.
عملیاتی‌سازی معماری‌های خاص و ویژه برای دبیرخانه‌های مختلف، تفکیک پیش‌نویس‌ها از اسناد رسمی و قابل ارجاع، قابلیت اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای Safari، Chrome، Firefox، IE  و گردش الکترونیک مکاتبات و نامه‌ها را از بزرگترین مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان دانست.
این نرم‌افزار با سال‌ها تجربه بهره‌برداری از سوی کاربران بی‌شمار سازمان‌های مشتری یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای سازمانی مجموعه دیدگاه است و دامنه نفوذ آن را در بیش از هزار سازمان مشتری می‌توان دید.
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور همچنین اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای ایجاد زمینه دسترسی آسان مدیران به کارتابل‌های شخصی و انجام امور روزمره‌شان، خریداری کرده است.
دیدگاه همراه، محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است که برگزیده‌ای از کاربردهای پرمصرف برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است. اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه نیز برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این اپلیکیشن با قابلیت‌های متنوع خود از ضرورت حضور مدیران در سازمان‌های مشتری می‌کاهد و زمینه انجام امور در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه را جناب آقای علی قاسم‌پور از سوی چارگون در شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :