تیم استقرار چارگون بیش از 20 پروژه متنوع را در سازمان‌ها و شرکت‌های مشتری خود به اتمام رساند.

اختتام بیش از ۲۰ پروژه متنوع در سازمان‌های مشتری چارگون

به گزارش روابط عمومی چارگون، واحد فنی چارگون پروژه‌های متنوعی را در شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری خود به اتمام رسانده است که از آن جمله می‌توان به استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE، دیدگاه همراه، پرسنلی، حقوق و دستمزد در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان و شرکت داده‌پردازی ایران اشاره کرد.

نصب نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس،‌Sync  در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع پتاس خور و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مجتمع سنگ آهن میشدوان از دیگر پروژه‌های خاتمه یافته چارگون هستند.

واحد استقرار چارگون نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE، دیدگاه همراه را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا، رامهرمز، ملارد، خمین و واحد فومن و شفت به اتمام رساند. این تیم در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر نیز نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE را اجرایی کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

از سوی تیم فنی چارگون همچنین در بانک قرض‌الحسنه رسالت نرم‌افزار آموزش در شرکت خدمات پشتیبانی مهر ۷۸ نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، در شرکت شاهسوند و شرکت آلومینای ایران نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ و در شرکت مهندسی و ساخت پارس‌سازه، نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ایمیل، دیدگاه همراه استقرار یافته‌اند.

پروژه‌های تعریف شده در شرکت تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو با نصب نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، آموزش، وام، بیمه و بهداشت، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با نصب نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، حسابداری، بودجه و اعتبارات، اموال و وشرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا با استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، آموزش، خاتمه یافته‌اند.

تیم استقرار چارگون در سازمان منطقه آزاد تجاری ارس و شرکت کارخانجات داروپخش (سهامی عام) نیز نرم‌افزارهای تشکیلات، آموزش، ارزیابی عملکرد، BPMS و در شرکت ارتباطات آتیه تامین تارا نرم‌افزارهای دیدگاه ۵، فکس، ECE، دیدگاه همراه را نصب کرد.

تیم فنی چارگون همچنین در شرکت مهندسی بازرگانی خودرو سایپا نصب نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، آموزش و در شرکت بورس اوراق بهادار تهران استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، پروژه‌های تعریف شده برای این سازمان‌ها و شرکت‌ها را به اتمام رساند.

اشتراک گذاری :