۱۲ سازمان مشتری با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی سیستم‌‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه،‌ همکاری‌های خود با چارگون را توسعه دادند.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌های کرمانشاه، تهران، لرستان، البرز، همدان، چهارمحال و بختیاری، سمنان به نرم‌افزار تشکیلات از مجموعه سیستم‌‌های مدیریت منابع انسانی  دیدگاه مجهز می‌شوند.
در ادامه همکاری‌های چارگون و سازمان‌های مشتری‌، موسسه خیریه عسکرالمهدی(عج) به نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، وام و ارزیابی عملکرد و استانداری تهران به نرم‌افزار ارزیابی عملکرد مجهز می‌شوند.
نرم‌افزار حضور و غیاب و پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی در شرکت تامین سرمایه بانک ملت و شرکت سرمایه گذاری آوا نوین و نرم‌افزار تشکیلات سازمانی در شرکت آسفالت طوس عملیاتی می‌شوند.

نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه

نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، عملکرد بهتر، افزایش تولید و انجام بهترین واکنش به تغییرات و چالش‌ها را میسر می‌کنند. این نرم‌افزارها کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

سیستم پرسنلی

در این نرم‌افزار امکان نگهداری کلیه اطلاعات کارکنان براساس فرآیندهای جذب، صدور انواع حکم و قرارداد و…پوشش داده می‌شود. ساختار منعطف نرم‌افزار پرسنلی بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع متدهای منابع‌انسانی در سازمان‌های دولتی و خصوصی فراهم می‌کند. قابلیت انطباق با قوانین مختلف خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار است.

نرم‌افزار تشکیلات سازمانی

از سیستم‌های پایه‌ایحوزه منابع انسانی است که امکان نگهداری کلیه اطلاعات مربوط به پست‌های سازمانی را از سال‌های قبل تاکنون، فراهم می‌کند. در این سیستم تمامی ویرایش‌های ساختار مصوب سازمان ثبت شده، به طوریکه کلیه مستندات، تاریخچه‌ها، وظایف و اطلاعات مرتبط به سهولت قابل دسترسی است. ارتباط گسترده نرم افزار «تشکیلات سازمانی» با سایر سیستم‌های جامع مدیریت منابع‌انسانی به ویژه نرم‌افزار پرسنلی موجب مکانیزه شدن مفاهیم کارگزینی در سازمان‌ها شده است.

سیستم ارزیابی عملکرد 

سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه به مدیریت این سازمان امکان سنجش عوامل کارکردی و عملکرد پرسنل را ارائه می‌کند. این نرم‌افزار در یکپارچگی با سایر نرم‌افزارهای دیدگاه و ساختار داینامیک خود انواع متدهای سنجش عملکرد کارکنان را پوشش می‌دهد.
ابزار طراحی فرم (Form Designer) و نیز موتور طراحی گردش کار (Workflow Engine) دو قابلیت مهم نرم‌افزارهای دیدگاه هستند که در نرم‌‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه مزیت‌های ویژه‌ای ایجاد می‌کنند.
نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه امکان طراحی فرم‌های متنوع برای گروه‌های مختلف از کارکنان سازمان را داراست. گردش فرم‌های ارزیابی عملکرد در سازمان به همراه امکان طراحی و تحلیل پاسخ‌نامه‌ها مطابق سبک‌های متنوع وجود دارد.

اشتراک گذاری :