دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهربا خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر از مشتریان قدیمی چارگون است که کاربران آن تجربه بهره‌گیری از نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری و سرویس تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE از حوزه زیرساخت دیدگاه را دارند.
وی ادامه داد: دیدگاه همراه این امکان را به مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌دهد تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار خود و در هر زمانی بتوانند به امور مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
کارشناس فروش محصول چارگون با اشاره به ویژگی‌های نرم‌افزاری دیدگاه همراه تاکید کرد: دیدگاه همراه فرای انتظارات کنونی کاربران از سیستم‌ اتوماسیون اداری، ابزاری است کارا برای تسریع فرآیند‌های سازمانی که علاوه بر قابلیت‌های کاربردی در حیطه دستگاه‌های قابل حمل، ویژگی‌های «محصولی تحولی» را داراست.
به گفته وی، عملیاتی‌سازی این نرم‌افزار موبایل با استفاده از دسترسی‌‌های جدید در اختیار راهبران مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در مرکز مدیریت نسخه وب قرار خواهد گرفت، امکان‌پذیر است.
پاکنژاد یادآورشد: تشابه دسترسی‌ها روی موبایل و نسخه وب، امکان مشخص کردن نوع امنیت‌های قابل انتقال به موبایل و امکان ورود کاربران با کد‌ کاربری active directory از ویژگی‌های دیگر دیدگاه همراه است.
وی گفت: چارگون تلاش دارد تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز و محصولات جدید ارائه شده به بازار، راهکاهای کارآمد و مفیدی را در حوزه نرم‌افزارهای سازمانی ارائه کند.
گفتنی‌است مدیریت این پروژه را از سوی چارگون سرکارخانم مهسا اشرفی برعهده دارند.

اشتراک گذاری :