پرش به محتوای اصلی

داستان سرآمدی سازمان‌های کاربر دیدگاه در هفتمین گردهمایی سالانه

فرزاد رحمانی مدیرعامل چارگون

مدیرعامل چارگون: در هفتمین گردهمایی سالانه داستان سرآمدی سازمان‌های کاربر دیدگاه را روایت می‌کنیم.

فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با روابط عمومی‌چارگون با اشاره به برگزاری هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان تاکید کرد: معتقدیم بهترین استراتژی برای بازاریابی، رضایتمندی مشتریان است؛ بنابراین هیچ برنامه‌ای از جنس تبلیغات را دنبال نمی‌کنیم و تمرکزمان را بر برگزاری شکوهمند گردهمایی‌های سالانه مشتریان قرار داده‌ایم.
مدیرعامل چارگون: داستان سرآمدی سازمان‌های کاربر دیدگاه را روایت می‌کنیم

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه دوم دی‌ماه در برج میلاد، میزبان نمایندگان 1500 سازمان مشتری هستیم، تاکید کرد: چارگون همواره برای جلب رضایتمندی مشتریانش و توسعه بازار محصولات دیدگاه تلاش می‌کند و وظیفه خود می‌داند تا گزارشی از دستاوردهای یکساله و استراتژی‌های آینده را به مشتریان ارائه کند.
رحمانی اضافه کرد: در این گردهمایی نیز مانند سال‌های گذشته تلاش می‌کنیم تا از آخرین دستاوردهایمان در سبد محصولات نرم‌افزاری دیدگاه به صورت تخصصی و فنی به کاربران این مجموعه، گزارش دهیم.
وی ادامه داد: گردهمایی‌های سالانه چارگون به دلیل اهمیت گزارش‌ها و محتوای اطلاعاتی آن، نظم و انضباط در برگزاری مراسم و همچنین تنوع و تعدد مدعوین از مدیران ارشد تا بدنه کارشناسی در فضای فناوری اطلاعات کشور به یک برند کم‌نظیر تبدیل شده است.
وی با اشاره به ارتقای سطح گردهمایی‌های سالانه چارگون یادآور شد: بهبود قابل توجه این گردهمایی‌ها را مرهون توجه ویژه مدعوین و ابراز نظرات و پیشنهادات آنها میدانیم و معتقدیم توانسته‌ایم به اهداف اصلی خود از طرح‌ریزی و اجرای آن دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت چارگون به اشتراک‌گذاری تجارب، مجموعه راهبردها و دستاوردهای سازمان‌های مشتری را مهمترین هدف شرکت در برگزاری گردهمایی‌های سالیانه دانست و گفت: برای همه ما روشن است که راهکارهای مبتنی بر آی‌تی اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار، رشد و توسعه و ارزش‌آفرینی، شفافیت و سرعت در سازمان‌ها را به دنبال دارند و مجموع این ویژگی‌ها در کنار هم پیشرویی و سرآمدی سازمان‌ها را به ارمغان می‌آورند.
وی اضافه کرد: معتقدیم چارگون به عنوان بزرگترین ارائه کننده راهکارهای نرم‌افزاری تخصصی برای سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در بهره‌وری و سرآمدی کسب‌وکار آنها تاثیر بسزایی داشته ؛ به همین دلیل شعار و رویکرد اصلی هفتمین گردهمایی خود را با تمرکز بر تاثیرگذاری نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری و سرآمدی آنها، طرح‌ریزی کرده‌ایم.
رحمانی ادامه داد: متناسب با محور اصلی گردهمایی در روایت سرآمدی سازمان‌های بهره‌‌بردار دیدگاه، علاوه بر طرح مباحث فنی و تخصصی، نمایشگاهی با حضور تعداد محدودی از سازمان‌های مشتری برای نمایش دستاوردهای آنها در راهکارهای فناورانه برپا می‌شود.
به گفته وی، در این نمایشگاه، تلاش شده تا از حوزه‌های مختلف کسب و کار ایرانی شامل بانک‌ها، دستگاههای دولتی، شرکت‌های خصوصی و همچنین حوزه‌های علمی نمایندگانی وجود داشته باشند تا از دستاوردهای خود بگویند.
مدیرعامل شرکت چارگون یادآور شد: فکر می‌کنم در دنیای نرم‌‌افزار و راهکارهای مبتنی بر آن، آنچه که اهمیت زیادی دارد تجربیات موفق است؛ بنابراین برای برپایی نمایشگاه با حضور سازمان‌های کاربر دیدگاه تاکید ویژه‌ای داشتیم تا در بستری که ما در اختیارشان قرار می‌دهیم نه تنها از تاثیرگذاری سیستم‌های چارگون؛ بلکه از مجموع دستاوردهای سازمان متبوع خود پس از بکارگیری فناوری اطلاعات و ابزارهای موجود آن، بگویند.
رحمانی همچنین به معرفی ابعاد توسعه محصولات دیدگاه اشاره کرد و افزود: در هفتمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون، مجموعه‌ای از راهبردها، برنامه‌ها و دستاوردهای خود را معرفی خواهیم کرد؛ چراکه طی یکسال گذشته به صورت مداوم درحال توسعه و بهبود محصولات نرم‌افزاری دیدگاه، بوده‌ایم.
به گفته وی، در این رویداد آخرین تغییرات نرم‌افزارها و ماژول‌های جدید و متناسب‌سازی آنها با تغییرات قوانین کشوری، محصولات پلتفرم موبایلی دیدگاه و همچنین آخرین خدمات و تجارب شرکت معرفی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: در این گردهمایی همچنین از جدیدترین نسخه پرتال مشتریان رونمایی خواهد شد. در این نسخه، فرآیند ثبت یک درخواست در پرتال چارگون از لحظه ثبت تا چرخه کاری آن در واحدهای مختلف به صورت شفاف برای مشتریان نمایش داده خواهد شد و آنها می‌توانند با ابزارهای مختلف آن مانند چت‌آنلاین و … دریافت خدمات خود را به صورت کامل مشاهده و پیگیری کنند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.