مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران از همکاری با چارگون و تحقق چرخه ارائه خدمات اداری و پرسنلی در بانک از طریق سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه می‌گوید.


مهندس عشرت عدالت با اشاره به استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه از سال ۸۹ در بانک توسعه صادرات ایران گفت: تجربه موفق ما در ساماندهی چرخه مکاتبات اداری بانک به توسعه همکاری‌ها با چارگون منجر شد.
وی ادامه داد: تا پیش از اتوماسیون اداری دیدگاه، فرآیندهای اداری و مکاتباتی بانک از طریق سیستم‌هایی مجزا و ناقص پوشش داده می‌شد که این نقصیه بس از نصب نرم‌افزار مکاتبات با سرعت زیاد و کمترین مشکل، برطرف شد.
وی خاطرنشان کرد: تجربه موفق ما از استقرار اتوماسیون اداری دیدگاه و افزایش بهره‌وری سرعت مکاتبات، زمینه‌ساز همکاری بزرگتری با چارگون برای استقرار سیستم‌‌های منابع انسانی دیدگاه شد.
مهندس عدالت، جلب رضایت پرسنل بانک را عامل مهمی برای مکانیزاسیون فرآیندهای منابع انسانی در بانک دانست و گفت: برای استقرار سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه، انگیزه‌ها و دلایل بسیاری داشتیم که یکی از آنها ساماندهی ارائه خدمات پرسنلی بود.
وی ادامه داد: مکانیزه نبودن فرایندهای درونی بانک در حوزه‌های اداری و منابع انسانی، ضرورت تجمیع و ذخیره اطلاعات، تسهیل و تسریع فرآیندها و از همه مهمتر امکان دستیابی به گزارش‌های جامع آماری از دلایلی بودند که ما را به سمت راه‌اندازی نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، سوق می‌داد.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران یادآورشد: درحال حاضر با استقرار سیستم‌های منابع انسانی دیدگاه، چرخه ارائه خدمات اداری و پرسنلی بانک، تکمیل شده است.
به گفته وی، کلیه فرآیندهای امور منابع انسانی بانک از لحظه ورود در جمع کارکنان و استخدام تا زمان بازنشستگی و تسویه حساب به صورت مکانیزه و با دقت و شفافیت کامل انجام می‌شوند.
وی اضافه کرد: یکپارچگی سیستم‌ها و ارتباط یک تا چند سویه آنها با یکدیگر، امکان کنترل نظارت بر عملکرد پرسنل و تجمیع داده‌ها برای تصمیمات مدیریتی و کلان را به راحتی مهیا کرده است. کارکرد این گزارش‌های تجمیعی و ترکیبی در رشد و تعالی سازمان بسیار موثر است و جلوگیری از اتلاف منابع انسانی و مالی بانک را به دنبال دارد.
مهندس عدالت، عدم انطباق ساختارهای درونی بانک، نبود اطلاعات در برخی از واحدها و مقاومت کاربران در برابر تغییرات را از چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه دانست و افزود: رفتار حرفه‌ای و سعه صدر کارشناسان چارگون در رفع این مشکلات بسیار موثر بود.
وی ادامه داد: در برخی از فرآیندها به تغییر بخشنامه‌ها و دریافت مصوبات جدید از مدیران ارشد بانک نیازمند بودیم و در برخی دیگر از زیرسیستم‌ها به جمع‌آوری و تولید اطلاعات و بازگذاری آنها نیاز داشتیم‌. در تمامی این مراحل کارشناسان چارگون با صبر و حوصله زیاد همراه ما بودند و توانستند در افزایش پذیرش کاربران و تغییر فرهنگ سازمانی بانک، نقش عمده‌ای را ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین مزیت چارگون در بازار رقابتی را می‌توان در چند عامل نیروی انسانی متعهد و کارآمد و انعطاف‌پذیری و پارامتریک بودن سیستم‌های آن دانست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران یادآورشد: تسلط چارگون در سطوح مختلف کارشناسی، مدیران ارشد و  حتی مدیرعامل به جزییات پروژه‌ها و روند اجرای آنها نشان از اهمیت همراهی همه جانبه چارگون با مشتری و جلب رضایت او دارد.
مهندس عدالت خاطرنشان کرد: انعطاف‌پذیری سیستم، روانی فرایندهای مکانیزه برای نفوذ در همه سطوح سازمانی و امکان بومی‌سازی از مزیت‌هایی است که نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را به یکی از بهترین ابزارها و راهکارهای سازمانی بدل کرده است.
عدالت، تاکید کرد: استقرار سیستم‌های متابع انسانی در بانک توسعه صادرات ایران از نظر بزرگی و اهمیت پروژه، دست کمی از سیستم کربانکینگ نداشت که خوشبختانه با تعهد و همراهی تخصصی چارگون و کارشناسان حوزه آی‌تی بانک با موفقیت به انجام رسید.
به گفته وی، بهبود فرآیندها، عدم ورود اطلاعات تکرای و امکان افزودن اطلاعات همه واحدهای زیرمجموعه بانک به ریر سیستم‌های مرتبط از مزیت‌هایی‌ست که بانک توسعه صادرات با نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه به آنها دست یافته است.

اشتراک گذاری :