امکانات و قابلیت‌های جدید سینک سرور مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در وزارت ورزش و جوانان،‌ رونمایی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ در نشستی با حضور سرپرست معاونت مرکز آمار و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان این مجموعه و همچنین همکاران چارگون از راهکار اتوماسیون اداری و دفترمسئولین حساب، قابلیت‌های جدید سینک سرور دیدگاه معرفی شد.
در این نشست،‌ علیرضا یادگاری- کارشناس تولید نرم افزار، امکانات جدید سینک سرور دیدگاه را معرفی کرد و گفت: این محصول ماحصل یکسال تلاش همکاران چارگون است که با کمترین ضریب ریسک‌پذیری وارد بازار شده است.
وی خاطرنشان کرد:‌ سینک سرور چارگون در نسخه جدید دارای لاگ‌های متعدد است‌ و گزارشات نموداری مختلفی از نحوه ارسال و دریافت مکتوبات شامل نامه‌ها و پیش‌نویس‌ها را به کارفرما ارائه می‌کند.
به گفته وی در قابلیت‌ جدید سینک سرور، امکان اطلاع‌رسانی درباره اطلاعات خراب،‌ علل خرابی،‌ مسیری که پیموده و مرحله‌ای که نامه در آن مسکوت مانده است، وجود دارد.
در ادامه این نشست،‌ مهندس سحر زارع – سرپرست معاونت مرکز آمارو اطلاعات وزارت ورزش و جوانان از چارگون برای معرفی قابلیت‌های جدید سینک سرور تقدیر کرد و گفت: ابزارهای جدید در این محصول بسیار خوب و کارآمد هستند که امیدواریم با تمرکز بیشتر روی آن، استفاده لازم را از همه قابلیت‌ها و فیلدهای آن داشته باشیم.
وی با بیان اینکه به اهتمام ویژه چارگون در وزارت ورزش و جوانان نیازمندیم، گفت: ‌امیدواریم با توانی که چارگون برای رفع مشکلات سیستمی وزارت ورزش و جوانان خواهد داشت بتوانیم بیشترین کارآیی و بهره‌وری را از مجموعه دیدگاه، شاهد باشیم.
سرپرست معاونت مرکز آمارو اطلاعات وزارت ورزش و جوانان یادآورشد: این وزارتخانه، پتانسیل بالایی برای توسعه سیستم‌های دیدگاه دارد که این امر به ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای وزارتخانه و زیرمجموعه‌هایش بستگی دارد.
به گفته مهندس زارع، وزارت ورزش و جوانان عزم جدی برای ارتقای بهره‌وری سازمانی از محصولات دیدگاه دارد که اگر روند مطلوب باشد قطعا استفاده از دیدگاه به سایر بخش‌ها و مجموعه‌های آن،‌ تسری پیدا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی چارگون، خشایار رفعتی- مدیر راهکار اتوماسیون اداری نیز در این نشست از همراهی وزارت ورزش و جوانان در افزایش بهره‌وری از دیدگاه تقدیر کرد.
وی گفت: انتخاب وزارت ورزش و جوانان به عنوان نخستین سازمان مشتری برای فعال‌سازی قابلیت‌های سینک سرور نشان از درک چارگون نسبت به وضعیت و اهمیت این وزارت‌خانه است.
وی ادامه داد: ما مطمئن هستیم که کارکرد دیدگاه برای وزارت وزرش و جوانان با توجه به پراگندگی جغرافیایی و تعدد زیرمجموعه‌ها از اهمیت بالایی برخورداراست؛ بنابراین متعهد هستیم تا باتوانی مضاعف مسائل و دغدغه‌های این وزارتخانه را رفع کنیم.
رفعتی از وزارت ورزش و جوانان در خواست کرد تا پس از بهره‌گیری از قابلیت‌های جدید سینک سرور، هرگونه پیشنهاد و یا نقطه‌نظرخود برای بهبود و توسعه این محصول را به چارگون ارائه کنند.
گفتنی است؛ سرکارخانم سرور رضایی- مسئول دفتر حساب مشتریان و آقای مهرداد ایرانپور- کارشناس پشتیبانی محصول نیز سایر همکاران چارگون را در این نشست همراهی کردند.

اشتراک گذاری :