دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بهبهان با هدف افزایش بهره‌وری سازمانی و ایجاد تحول در ساختار مکاتباتی و اداری، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برگزیده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بهبهان در نخستین گام، نرم‌افزار مکاتبات اداری حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه را برای برای 600 کاربر اداری خود برگزیده است. این نرم‌افزار از جمله نخستین محصولاتی است که توسط کارشناسان شرکت چارگون و مطابق با تکنولوژی‌های روز طراحی و تولید شده است.
نرم‌افزار مکاتبات حوزه اتوماسیون اداری دیدگاه با سال‌ها تجربه کاربری در بیش از هزار سازمان‌ مشتری از کامل‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای سازمانی در کشور است. پیاده‌سازی انواع معماری‌های خاص و ویژه برای دبیرخانه‌های مختلف، جداسازی پیش‌نویس‌ها از مستندات رسمی، قابلیت اجرای نرم‌افزار دیدگاه در مرورگرهای Safari، Chrome، Firefox،IE و گردش الکترونیک مکاتبات و نامه‌ها را از بزرگترین مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه می‌توان برشمرد.
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بهبهان همچنین اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای دسترسی آسان مدیران به کارتابل‌های روزانه‌شان خریداری کرده است. دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است که گزیده‌ای از عملیات‌های پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را دارا هستند. اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
این اپلیکشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه در دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بهبهان را سرکار خانم مهسا اشرفی از سوی چارگون بر عهده دارد.

اشتراک گذاری :