علیرضا یادگاری- مدیر پروژه محصول چارگون از قابلیت‌های سینک سرور دیدگاه در ارائه گزارش‌های تکمیلی با نمودارهای گرافیکی خبر داد.

علیرضا یادگاری در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: از شهریور سال گذشته و در ادامه طرح‌های توسعه سینک سرور دیدگاه توانستیم با تغییرات و افزایش قابلیت‌ها، ‌این محصول را به ابزاری کارآمدتر و موثرتر در تبادل اطلاعات سازمان‌های مشتری تبدیل کنیم.

قابلیت‌های سینک سرور دیدگاه

وی اضافه کرد: این محصول با کمترین ضریب ریسک‌پذیری وارد بازار شده و در نسخه جدید دارای لاگ‌های متعددی است‌ که گزارشات نموداری مختلفی از نحوه ارسال و دریافت مکتوبات شامل نامه‌ها و پیش‌نویس‌ها را به کارفرما ارائه می‌کند.

به گفته وی، با قابلیت‌‌های جدید سینک سرور، امکان اطلاع‌رسانی درباره اطلاعات خراب،‌ علل خرابی،‌ مسیری که دیتا آن را پیموده و مرحله‌ای که نامه در آن مسکوت مانده است، وجود دارد.

یادگاری افزود: توسعه سینک سرور دیدگاه به ارائه گزارش‌های بیشتری به مدیران و کارشناسان منجر شده ، مثلا یکی از گزارش‌ها این است که آیا دیتای خراب دارید یا نه؟ چرا یک نامه در مکان و زمان مقرر سینک نشده است؟ چه نامه‌هایی را و چندبار سینک کرد‌ه‌ایم، هر کدام از نامه‌ها در چه مرحله‌ای‌ است، چه چیزی در بسته‌هایی که رد و بدل می‌شوند وجود دارد؟ چگونه می‌شود آنها را باز کرد و جزییاتی دیگر از این دست که به کاربر نهایی بیشترین کمک را خواهد کرد.

وی یادآور شد: در فاز اول پروژه فقط روی نامه‌ها متمرکز بودیم؛ اما در فازهای بعدی توسعه بر روی کل اطلاعات و موجودیت‌هایی که روی سینک جابجا می‌کنیم، تمرکز کرده‌ایم.

یادگاری به پیاده‌سازی قابلیت‌های جدید سینک سرور در وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: ابتدا دیتا را روی سرور تست کردیم، وقتی از موفقیت و صحت آنها مطمئن شدیم، وزارت ورزش و جوانان را به عنوان اولین مشتری برای به روزرسانی‌های تازه انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم کلیه قابلیت‌های جدید را بر روی سرورهای آن پیاده‌سازی‌ کنیم.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

وی گفت: از زمانی که سیستم پیاده‌سازی شده تا به حال مشکلی از لحاظ سرویس وجود نداشته است. قابلیت‌های جدید سینک سرور و آپدیت آن در جلسه‌ای با حضور سرپرست و کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه، به وزارت ورزش و جوانان ارائه شد و ضمن ارائه توضیحات تکمیلی نظرات این دوستان را هم ثبت کردیم .

مدیر پروژه محصول در تیم تولید نرم‌افزار چارگون درباره مزیت‌ها و قابلیت‌های سینک سرور دیدگاه خاطرنشان کرد: اولین مزیت این است که اطلاعات خراب را شناسایی و کنترل می‌کنیم. یعنی دیتاهای خراب را تشخیص میدهیم و جزییات مشکل اصلی را برای کاربر توضیح می‌دهیم.

وی ادامه داد: تشریح مراحلی که یک نامه از نقطه A تا نقطه B طی می‌کند که عموما 8 مرحله را شامل می‌شود، مزیت و قابلیت جدید در سینک سرور دیدگاه است. هم اکنون نشان می‌دهیم که هر نامه در چه مرحله‌ای است؛ ضمن اینکه جزییات تک‌تک اطلاعات و موجودیت‌های سرورها اعم از حجم، نرم‌افزار مقصد، جزییات محتوای نامه‌ها شامل پیش‌نویس‌ها، ‌بایگانی‌ها و … نیز نمایش داده می‌شود.

یادگاری خاطرنشان کرد: مزیت دیگر سینک سرور دیدگاه، کنترل دو مرحله‌ای دیتا از مبدا و در مقصد است که از ورود اطلاعات آسیب‌دیده و خراب به طور کامل جلوگیری می‌کند.

به گفته وی، توسعه سینک سرور دیدگاه پس از وزارت ورزش و جوانان در شرکت تهیه مواد معدنی با 11 سرور، استانداری با 18 سرور، دانشگاه جندی‌شاپور و سایر سازمان‌های مشتری انجام خواهد شد.

مدیر پروژه محصول چارگون درباره ادامه فرآیند توسعه و بهبود در سینک سرور دیدگاه گفت: مجهز شدن آن به ابزاری برای ویرایش اتوماتیک اطلاعات،‌ امکان ویرایش دستی آنها و همچنین تمرکز ویژه بر پرفورمنس محصول از محورهای اصلی بهبود و توسعه سینک سرور خواهد بود که به طور جدی در دستور کار است.

 

اشتراک گذاری :