سرپرست واحد استقرار لجستیک چارگون از انجام تغییرات ماده ۱۴۹ مالیات‌های مستقیم شامل تغییرات جداول استهلاک و نحوه‌ محاسبه آن در نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
تغییر ماده 149 مالیات‌های مستقیم در نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه
تغییر ماده 149 مالیات‌های مستقیم در نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه

علی گودرزی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون گفت: سازمان امور مالیاتی اسفندماه سال گذشته، مقررات و ضوابط اصلاحی ماده 149 که جایگزین ماده 151 گردیده است را برای محاسبه استهلاک سال ۹۵ در شرکت‌ها را اعلام کرد تا از این پس هزینه استهلاک بر اساس این تغییرات محاسبه شوند.
وی ادامه داد: از آنجا که محاسبه هزینه‌های استهلاک اهمیت بالایی در اعلام سود و زیان شرکت‌ها دارد، چارگون بر اعمال تغییرات و تست دقیق آنها در نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه تمرکز ویژه‌ای داشت.
به گفته سرپرست واحد استقرار لجستیک چارگون درحال حاضر این تغییرات در نرم‌افزار با موفقیت پیاده‌سازی و در برخی از سازمان‌های مشتری مانند شرکت آب و فاضلاب زنجان عملیاتی شده و به خوبی نیازهای آن‌ها را پوشش داده است.
گودرزی یادآورشد: مشتریان چارگون به ویژه بانک‌ها درخواست ویژه‌ای برای سرعت در پیاده‌سازی این تغییرات در نرم‌افزار مدیریت اموال دیدگاه داشتند که خوشبختانه توانستیم در مدت زمانی کوتاه، این انتظارات را پاسخ دهیم.

اشتراک گذاری :