نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه در ۱۴ سازمان مشتری چارگون نصب و راه‌اندازی می‌شوند تا فرآیندهای مرتبط با امور پرسنلی و سازمانی این مجموعه‌ها را پوشش دهند.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در۱۱ استان به نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه مجهز شده‌اند که عبارتند از ادارات‌کل استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خوزستان، بوشهر، آذربایجان غربی و کردستان، استان مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، اردبیل  و گلستان.
علاره بر این در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و شرکت کارگزاری بانک سپه نیز نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و مدیریت منابع انسانی دیدگاه مانند سیستم‌های  پرسنلی و حضور و غیاب عملیاتی‌ می‌شوند.

بنابراین گزارش، شرکت روژین دارو نیز با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای تکمیلی مدیریت منابع انسانی و سامانه شناسه سند (شمس) همکاری خود با چارگون را توسعه داده و  استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب دیدگاه در این شرکت، نهایی شده است.
مدیریت این مجموعه همچنین اپلیکیشن‌های جلسات، پیشخوان و مکاتبات از پلتفرم دیدگاه همراه را برای دسترسی آسان به کارتابل روزانه انتخاب کرده است. این اپلیکیشن‌ها امکان انجام امور اداری و پرسنلی از راه دور و بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد را برای مدیران و کارشناسان این شرکت فراهم می‌کنند.

نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه
نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه، عملکرد بهتر، افزایش تولید و انجام بهترین واکنش به تغییرات و چالش‌ها را میسر می‌کنند. این نرم‌افزارهای کلیه فرآیندها و مفاهیم این حوزه از استخدام تا بازنشستگی کارکنان را پوشش می‌دهند.
مهمترین کارکرد سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه را می‌توان کمک به تحقق اهداف و راهبردهای استراتژیک سازمان‌ها در حوزه مدیریت سرمایه‌های انسانی و افزایش بهره‌وری دانست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به عنوان مثال نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکز کردن اطلاعات پرسنل و انجام امور مختلف احکام و پرونده‌های پرسنلی طراحی شده و با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.

نرم‌افزار حضور و غیاب دیدگاه نیز ابزاری‌ برای کنترل تردد کارکنان در سازمان است که با ثبت اطلاعات کارکرد پرسنل، تهیه گزارش از ساعات حضور و غیاب آنها و ارسال اتوماتیک این اطلاعات به نرم‌افزار حقوق‌و دستمزد دیدگاه، نقش مهمی در محاسبه حقوق کارکنان برعهده دارد. بستر منعطف و ساختار داینامیک این نرم‌افزار اجازه ارتباط با انواع سخت‌افزارهای ثبت تردد و دستگاه‌های کارت‌ساعت را فراهم می‌کند؛ به طوریکه سازمان‌های مشتری در این زمینه با هیچ محدودیتی مواجه نیستند.

 

درخواست دموی سیستم‌های جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه

اشتراک گذاری :