شرکت زعفران مصطفوی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات ۵ و دیدگاه همراه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون شرکت زعفران مصطفوی، همکاری خود با چارگون را با خرید نرم‌افزارهای مکاتبات 5 و دیدگاه همراه از حوزه اتوماسیون اداری آغاز کرده است. با امکانات ارتقا یافته این نرم‌افزار، دسترسی مدیران و سایر کارکنان این شرکت به اطلاعات و انجام روزمره، ممکن می‌شود.
مکانیزه شدن فرآیندهای اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین را از مهمترین دستاوردهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه معرفی کرد؛ چراکه طراحی یکپارچه و پشتیبانی از عملیات مختلف اداری و سازمانی این نرم‌افزار را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای بوروکراتیک، تبدیل کرده است.
این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد. از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه می‌توان به پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office و امکان گفت‌و‌گوی کاربران، اشاره کرد.
بنابراین گزارش،‌مدیران شرکت زعفران مصطفوی اپلیکیشن مکاتبات همچنین از محصولات دیدگاه همراه نیز استقبال کرده‌اند و آن را بستری کارآمد برای افزایش بهینه‌سازی سرمایه‌های اداری و سازمانی خود اعلام کرده‌‌اند. دیدگاه همراه نسخه‌ای است از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه که برای استفاده در تلفن همراه و تبلت که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید و نسخه iOS طراحی و تولید شده است.
رسیدگی به امور پرکاربرد روزانه مانند دریافت و مدیریت یادآوری‌ها، ارسال و دریافت پیام، رسیدگی به نامه‌ها، فرم‌های مرخصی و مأموریت و گزارشات کارکرد را از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان دانست.

اشتراک گذاری :