پرش به محتوای اصلی

نرم‌افزارهای جامع دیدگاه را جایگزین سیستم‌ ناکارآمد قبلی در امداد خودرو سایپا کرده‌ایم

سرپرست حقوق و دستمزد شرکت امداد خودرو سایپا گفت: جایگزینی نرم‌افزارهای جامع دیدگاه با سیستم‌های ناکارآمد قبلی، تحول اداری و ساختاری بزرگی را در شرکت رقم زد.

 

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

عبدالله خواجوی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون، یکپارچگی و بستر منعطف و قابل سفارشی ‌سازی را مزیت مهم نرم‌افزارهای جامع دیدگاه دانست.
وی افزود: سیستم مکانیزاسیون اداری قبلی در شرکت سایپا از کارآمدی مناسب برخوردار نبود به همین دلیل نسبت به تغییر سیستم‌ها  تصمیم گرفتیم که نهایتا با بررسی محصولات موجود در بازار، نرم‌افزارهای جامع دیدگاه را جایگزین سیستم‌های ناکارآمد قبلی کردیم.
سرپرست حقوق و دستمزد شرکت امداد خودرو سایپا خاطرنشان کرد: یکپارچگی و هماهنگی سیستم‌ها با یکدیگر مهمترین معیار ما برای انتخاب و جایگزینی سیستم‌ها بود که خوشبختانه نرم‌افزارهای دیدگاه از این ویژگی برخوردار بودند.
خواجوی با اشاره به استقرار نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در راهکارهای مالی، اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و مدیریت فرآیندها گفت: گستردگی ارتباط سیستم‌های چارگون با یکدیگر و پشتیبانی متعهدانه و پیگیرانه، رمز موفقیت و کارآمدی این شرکت است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر  250 کاربر مکاتباتی در شرکت امداد خودرو سایپا از اتوماسیون اداری دیدگاه برای انجام امور مکاتباتی شرکت بهره می‌برند.
به گفته وی، نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی دیدگاه نیز به بیش از 300 نفر از کارکنان این شرکت خدمات ارائه می‌کنند.

نرم_افزارهای جامع دیدگاه را جایگزین سیستم_ ناکارآمد قبلی کرده_ایم
نرم_افزارهای جامع دیدگاه را جایگزین سیستم_ ناکارآمد قبلی کرده_ایم

سرپرست حقوق و دستمزد شرکت امداد خودرو سایپا با اشاره به کاربری، کارها و جلسات از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه نیز در این شرکت تصریح کرد: تحول واقعی ساختاری و اداری، ارزش افزوده نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در شرکت امداد خودرو سایپا بوده است.
وی پشتیبانی چارگون به ویژه در حوزه منابع انسانی را فعال و پویا توصیف کرد و گفت: پشتیبانی نرم‌افزارها دارای نقاط ضعف و قوت است به طور مثال در پشتیبانی حقوق و دستمزد، پشتبانی از درخواست‌ها و رفع نیازهای مشتری بسیار خوب و به موقع صورت می‌گیرد؛ اما در برخی حوزه‌های دیگر، نیازمند مساعدت بیشتر همکاران چارگون هستیم.
گفتنی است؛ شرکت امداد خودرو سایپا در حال حاضر در راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه به سیستم‌های وام، حضورو غیاب، حقوق و دستمزد، تشکیلات سازمانی، پرسنلی، بیمه مکمل، ارزیابی عملکرد و  آموزش مجهز است.
در این شرکت همچنین نرم‌افزارهای حسابداری مالی، خزانه‌داری، بودجه و اعتبارات از راهکار مالی و خرید و تدارکات، انبار و حسابداری انبار و نرم‌افزار مدیریت اموال و دارایی‌های ثابت از راهکار لجستیک عملیاتی شده‌اند.
نرم‌افزار BPMS از راهکار مدیریت فرآیندها و اپلیکیشن‌های جمع‌دار و  مکاتبات دیدگاه همراه نیز دیگر محصولات استقرار یافته در شرکت امداد خودرو سایپا هستند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.