پرش به محتوای اصلی

گزارشی از فعالیت تیم فنی چارگون و استقرار نرم‌افزارهای دیدگاه در بیش از ۶۰ سازمان مشتری

گزارشی از اختتام پروژه‌ها در واحد استقرار چارگون

تیم فنی چارگون در دوماه پایانی سال ۹۸ و دوماه ابتدایی سال ۹۹ عملیات نصب و استقرار نرم‌‌افزارهای دیدگاه را در ۶۳ سازما‌ن‌ مشتری به پایان رساند.

استقبال کسب و کارهای مختلف از مجموعه نرم_افزاری دیدگاه

به گزارش چارگون، نرم‌افزار مکاتبات در شرکت ارزش پرداز آریان، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تهران، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، شرکت مهندسین مشاور چگالش و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نصب و راه‌اندازی شده است.
این نرم‌افزار همچنین در شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی،‌ گروه صنایع غذایی شیرین عسل و شرکت فن‌آور مبتکر کاسپین، استقرار یافته است.
نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به کاربران شرکت آب و فاضلاب استان قم، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر،‌ شرکت تأمین سرمایه بانک ملت، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و صندوق توسعه فناوری شریف نیز عرضه شده است.
عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات، ایمیل و دیدگاه همراه در شرکت کارگزاری مدبر آسیا، شرکت نوری تازه، شرکت سایپا آذربایجان، کارخانجات تولیدی بهمن، شهرداری آبادان، شرکت پلیمر آوانوین ایرانیان، شرکت دارو درمان پارس، صنعت نوین پایدار پارس، شرکت رهپویان پردازش گستر صحرا و شرکت توسعه گردشگری ایران از جمله پروژه‌های استقرار یافته‌اند.
در فهرست پروژه‌های پایان‌یافته تیم فنی، راه‌اندازی نرم‌افزار پرسنلی در شهرداری آبیک، نصب نرم‌افزار حقوق و دستمزد در مجتمع آموزش عالی لارستان، استقرار نرم‌افزار بازنشستگی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ارائه نرم‌افزار وام به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به چشم می‌‌خورند.

در گزارش اختتام پروژه تیم فنی چارگون همچنین از نصب نرم‌افزار حضور و غیاب در شرکت‌های  TransInvest، سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، آسفالت طوس و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی خبرداده شده است.
در شرکت هواپیمایی زاگرس استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، ارزیابی عملکرد و املاک در سازمان منطقه آزاد کیش نصب نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، آموزش و ارزیابی عملکرد نیز به پایان رسیده‌اند.
علاوه بر این، در شرکت تجاری بازرگانی دید آخر قشم نرم‌افزارهای مکاتبات، جلسات، کارها، دیدگاه همراه و در شرکت سامانه‌های مدیریت نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، حسابداری و خزانه‌داری استقرار یافته‌اند.
بنابراین گزارش نرم‌افزارهای انبار و خرید و تدارکات در شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش، نرم‌افزار بودجه و اعتبارات در سازمان اوقاف و امور خیریه و نرم‌افزارهای قراردادها و خزانه‌داری در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران عملیاتی شده‌اند.
رستوران شالی و شرکت گاز استان قم به نرم‌افزار BPMS دیدگاه و شرکت زعفران مصطفوی به نرم‌افزارهای جلسات و کارها و پژوهشگاه نیرو به سیستم بیمه مکمل مجهز شده‌اند.
نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد، قراردادها در خبرگزاری جمهوری اسلامی، نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد در شرکت شبکه طلایی مات کیش و نرم‌افزارهای حسابداری انبار و مدیریت اموال در اداره کل امور مالیاتی‌ استان‌های اردبیل و اصفهان از دیگر پروژه‌های پایان‌یافته تیم فنی چارگون هستند.
آزمایشگاه پاتوبیولوژی دانش به نرم‌افزار مکاتبات، دیدگاه همراه، پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و حسابداری مالی و شرکت مدیریت منابع تجاری ایده گستران زمان به نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE، دیدگاه همراه، جلسات مجهز شده‌اند.
بنابراین گزارش، تجهیز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان به نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ECE، ایمیل، دیدگاه همراه، سرویس پیشخوان ارباب رجوع، سرویس ارسال پیامک، سرویس سامانه رصد و استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات و کارها در شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی نیز به پایان رسیده‌اند.
استقرار نرم‌افزار تشکیلات در استانداری تهران، نرم‌افزار های پرسنلی، حضور و غیاب در شرکت سپهر صنعت نگین و پارک علم و فناوری فارس و نصب نرم‌افزارهای حسابداری، بودجه و اعتبارات، قراردادها، و دریافت و پرداخت در وزارت راه و شهرسازی از دیگر پروژه‌های پایان‌یافته تیم فنی چارگون هستند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

تجربه همکاری چارگون و دانشگاه پیام نور

در این گزارش آمده است که سازمان اقتصادی کوثر با نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، آموزش، ارزیابی عملکرد، وام، مهمانسرا، بیمه مکمل، پیشنهادات و مدیریت مزایا تجهیز شده است.
شرکت پتروپارس ریسورسز اینجینیرینگ PRE و شرکت لیزینگ پیمان کارآفرین نیز به نرم‌افزارهای مکاتبات، فکس، ایمیل، پرسنلی، حضور و غیاب و دیدگاه همراه مجهز شده‌اند.
تجهیز شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نرم‌افزار مکاتبات، فکس، ECE، دیدگاه همراه، پرسنلی و شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق به نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، BPMS و استقرار نرم‌افزارهای کارها، جلسات و تابلو اعلانات در شرکت پتروشیمی کاویان هم به پایان رسیده‌اند.
پروژه استقرار نرم‌افزارهای مکاتبات، دیدگاه همراه، قراردادها در شهرداری اوشان فشم میگون و استقرار نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد در شرکت مهندسی و توسعه تجهیزات سابیر بین‌الملل و شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان (آیلند) نیز در کارنامه تیم فنی چارگون، دیده می‌شود.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه‌ها را آقایان مسعود عنوانی، علی قاسم‌پور، حامد دولت آبادی و خانم‌ها آیلار احمدیه و شراره رضائیه بر عهده داشته‌اند.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.