پرش به محتوای اصلی

رییس دایره مصوبات و پیگیری بانک مهر: نرم‌افزار کارها ابزار کارآمد حذف بوروکراسی اداری است

رییس دایره مصوبات و پیگیری بانک مهر از نرم‌افزار کارها در سبد محصولی دیدگاه می‌گوید

رییس دایره مصوبات و پیگیری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معتقد است: نرم‌افزار کارها در سبد محصولی دیدگاه ابزار کارآمد حذف بوروکراسی اداری است.

عملکرد نرم افزار کارها در سبد محصولی دیدگاه و مزیت_هایش در بانک مهر
عملکرد نرم افزار کارها در سبد محصولی دیدگاه و مزیت_هایش در بانک مهر

مرتضی اهبوب با توضیح فرآیند پیگیری مصوبات در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: تا قبل از استقرار نرم‌افزار کارها برای پیگیری میزان پیشرفت مصوبات در اداره‌ها و واحدهای مختلف، دریافت آخرین صورت وضعیت‌ها، اقدامات در دست انجام و… بازه زمانی بین 10 تا 15 روز، فایل‌های اکسل گزارش با نامه‌نگاری بین ادارات مختلف، دست به دست می‌شد تا یرای ارائه مدیران ارشد  تجمیع شوندکه در پایان هم نتایج آنها چندان قابل قبول نبود.
وی ادامه داد: مدت زمانی که صرف ارسال فایل‌های اکسل مصوبات جدید و دریافت پاسخ‌ها و گزارش‌های ادارات و واحدهای مختلف می‌شد، عملا نتایج گزارش‌‌ها را چندان کاربردی و کارآمد نمی‌کرد؛ چراکه در همین زمان، پیشرفت‌هایی در مصوبات رخ می‌داد که عملا در اکسل گزارش‌ها درج نمی‌شدند.
به گفته او، بعد از استقرار نرم‌افزار کارها و تکمیل سبد محصولی دیدگاه در بانک قرض‌الحسنه مهرایران، مراحل ثبت و پیگیری مصوبات بانک کاملا مکانیزه و با سرعت و شفافیت بالایی انجام می‌شود. همه اداره‌ها و تیم‌های کاری مراحل پیشرفت کارها و اقدامات انجام شده یا دردست اقدام  هر پروژه را به صورت آنلاین و در لحظه ثبت می‌‌کنند. این سرعت و شفافیت موجب می‌شود تا ارائه گزارش‌های تکمیلی برای مدیران مربوطه نیز با سهولت و بر اساس آخرین اطلاعات تجمیعی،صورت بگیرد.
رییس دایره مصوبات و پیگیری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حذف بوروکراسی اداری در بانک را مهمترین دستاورد استقرار نرم‌افزار کارها دانست.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

او گفت: با استقرار این نرم‌افزار مکاتبات برای ارسال و دریافت مصوبات از هر اداره که پروسه‌ای زمان‌بر و زائد بود به طور کامل، حذف شد.‌ از طرف دیگر، پیوستگی نرم‌افزار مکاتبات و کارها در اتوماسیون اداری دیدگاه‌، امکان ثبت مستندات و مکاتبات پیگیری هر پروژه را با ذکر جزییات کامل، ممکن می‌کند‌.
به گفته او ، دسترسی همزمان به اطلاعات و اقدامات انجام شده برای پیگیری مصوبات به شفافیت و بهره‌وری سازمانی بانک‌، افزوده است.
او معتقد است با نرم‌افزار کارها چندین مزیت ویژه از جمله به روزرسانی سریع اطلاعات، افزایش سرعت انتقال آنها، سهولت دسترسی به اطلاعات، امکان تجمیع اطلاعات و گزارشگیری، قابلیت جستجو و امنیت بالای اطلاعات به مجموعه بهره‌بردار افزوده خواهد شد.
وی همکاری و همرای کارشناسان چارگون برای پیگیری درخواست‌ها و نیازهای بانک در نرم‌افزار کارها را متعهدانه توصیف کرد و گفت:‌ با همراهی خوب و مشورت کارشناسان توانمند چارگون،‌در حال حاضر نرم‌افزار کارها گستردگی وسیعی در واحدهای مختلف بانک پیدا کرده است. ما امیدواریم بتوانیم به تدریج این کارکرد را به امکان رصد و کنترل پروژه‌ها و پوشش نیازهای بیشتری از مدیران بانک، افزایش دهیم.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.