پرش به محتوای اصلی

در نشست خبری گردهمایی سالانه چارگون مطرح شد: از رونمایی نرم‌افزارهای جدید در سبد محصولی دیدگاه تا بازگویی بهترین تجربه‌های سازمان‌های مشتری

مدیران چارگون در نشستی خبری با حضور جمعی از خبرنگاران رسانه‌های حوزه آی‌تی از دستاورهای یکساله شرکت برای رونمایی در نهمین گردهمایی سالانه با مشتریان، سخن گفتند.


به گزارش روابط عمومی چارگون، این نشست خبری روز شنبه 23 آذرماه با ارائه تحلیلی درباره چگونگی اثرگذاری چارگون در افزایش بهره‌وری کسب و کارهای مختلف ایرانی آغاز شد. فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون در سخنانی تاکید کرد: ما به هیچ وجه چارگون را صرفا یک شرکت تولیدکننده و فروشنده نرم‌افزارهای سازمانی نمی‌دانیم؛ بلکه معتقدیم ما در چارگون، بهره‌وری، اثرگذاری و تحول ساختاری و اداری را به مشتریانمان می‌فروشیم تا بیشترین نقش را در  کسب و کارهای ایرانی ایفا کنیم.
وی ادامه داد: در نهمین گردهمایی سالانه چارگون که هفتم دیماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود، میزبان نماینده بیش از 1500 سازمان مشتری هستیم و امسال با شعار «در جمع بهترین‌ها» تلاش می‌کنیم تا گوشه‌‌ای از اثر‌گذاری چارگون در کسب و کارهای مختلف را از زاویه دید و نگاه بهره‌برداران دیدگاه به مخاطبان و مدعوین گردهمایی، عرضه کنیم.

رونمایی از محصولات جدید در رهکارهای نرم‌افزاری دیدگاه

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رحمانی با تشریح عملکرد خانواده 350 نفری چارگون در طراحی، ‌تولید و عرضه مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند هر سال با رونمایی از نرم‌افزارها و محصولات جدید در 5 راهکار اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و BPMS دیدگاه و همچنین ارائه گزارشی از عملکرد یکساله شرکت، میزبان مشتریانمان خواهیم بود.
او از رونمایی نرم‌افزار مدیریت اسناد و اپلیکیشن کارها در حوزه اتوماسیون اداری و در معماری جدید زاگرس، خبر داد و افزود: افق دید ما در این حوزه که یکی از پرکاربردترین و باسابقه‌ترین سیستم‌های نرم‌افزاری دیدگاه‌ست، هوشمندسازی فرآیند اتوماسیون اداری و تغییر نقش کاربران سازمانی است.
وی محصولات موبایلی دیدگاه همراه را دستاوردی بزرگ در حوزه اتوماسیون اداری دانست و گفت: اپلیکیشن کارها به مجموعه اپلیکیشن‌های مکاتبات، جلسات و پیشخوان افزوده می‌شود تا در حوزه اداری، بیشترین کارآمدی و سهولت بهره‌برداری را در اختیار کاربران دیدگاه قرار دهد.
به گفته وی در یک سازمان دولتی حدود 25 درصد کارهای اداری از طریق پلتفرم دیدگاه همراه انجام می‌شود که شاخص بزرگی برای تایید تغییر سبک رفتاری مدیران سازمانی محسوب می‌شود.
رحمانی خاطرنشان کرد:‌ دیدگاه همراه پلتفرمی‌ست که زمان و مکان نمی‌شناسد و کاربری آن مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های شخصی افراد بر روی موبایل،‌ تسهیل‌کننده امور اداری و سازمانی‌ست. کاربری این پلتفرم و استقبال از آن نشان می‌دهد فرهنگ سازمانی کسب و کارهای ایرانی در حال تغییر است.
مدیرعامل شرکت چارگون با بیان اینکه سیستم‌های مدیریت منابع انسانی دیدگاه یکی از بزرگترین مجموعه نرم‌افزارها با کارکردهای متفاوت اما یکپارچه را شامل می‌شود، گفت: در گردهمایی نهم چارگون و مشتریانش قصد داریم تا در این حوزه از الگو‌ها و پروژه‌های موفق پیاده‌سازی‌شده در فرآیندهای مختلف منابع انسانی سازمان‌ها سخن بگوییم.
وی تاکید کرد: امسال بهترین خبر ما برای مشتریانمان، توسعه پیشخوان کارکنان است که مجموعه‌ای وسیع از فزآیندهای کاربردی پرسنل از درخواست یک مرخصی تا وام و… را بر روی موبایل برای آنها ممکن می‌کند.
وی همچنین از رونمایی نرم‌افزار درآمدها و توسعه بیشتر نرم‌افزار قراردادها در راهکار مالی دیدگاه خبر داد و افزود: استراتژی چارگون در حوزه مالی، پوشش مکانیزه کلیه فرآیندهای مالی سازمان‌ها و ارائه اتوماسیون مالی به سازمان‌هاست.
مدیر عامل چارگون تصریح کرد: در حال حاضر سازمان‌هایی در بین مشتریان چارگون هستند که با وجود اختصاص بودجه دولتی و پیچیدگی‌های فرآیندهای مالی در بیش از 90 درصد رویدادهای مالی و اسنادش از طریق دیدگاه مکانیزه و شفاف شده‌اند.
وی ادامه داد: تغییر نقش کاربران مالی به ناظرین و کنترل‌گرهای مالی، هدف متعالی چارگون در حوزه ارائه سیستم‌های مالی است.
رحمانی همچنین از توسعه و گستردگی فرآیندی نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه خبر داد و افزود: مکانیزاسیون بخش سخت‌افزاری سازمانها که عموما به نام امور پشتیبانی از آنها یاد می‌شود، زمینه کارکردی مهم و تاثیرگذار دیگری از نرم‌افزارهای دیدگاه‌ست.
به گفته وی، وجود سازمان‌های بزرگی مانند بانک کشاورزی، دانشگاه پیام نور و… در بین بهره‌برداران نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه نشان می‌دهد کارکردهای این سیستم‌ها در مدیریت اموال، انبارداری،‌ خرید و تدارکات و املاک و مستغلات چه حجم بزرگی از فعالیت‌های سخت‌افزاری در سازمان‌ها را پوشش می‌دهد.
مدیرعامل چارگون همچنین از ارائه نسل جدید نرم‌افزار BPMS دیدگاه در نهمین گردهمایی سالانه چارگون و مشتریانش خبر داد و افزود: در این رویداد سالانه، نرم‌افزاری مطابق با استاندارد جهانی و قابلیت پوشش فرآیندهای مختلف در صنایع دارویی، صنعتی و خدماتی را به مشتریانمان ارائه خواهیم کرد.

ارائه گزارش از همگام و برپایی نمایشگاه‌های کسب و کارهای نوین و فناورانه
شاهین طبری- رییس هیات مدیره چارگون نیز در این نشست خبری با تاکید بر بلوغ نرم‌افزارهای دیدگاه تاکید کرد: در طول 21 سال گذشته محصولات دیدگاه متناسب با نیازمندی‌ها و اقتضائات زمان پیش رفته و به بلوغ، رسیده‌اند.
وی ادامه داد: چارگون همواره تلاش کرده است تا در گردهمایی‌های خود زمینه تعامل، هم‌افزایی و ایجاد شبکه ارتباطی بین سازمان‌های مشتری و بهر‌برداران دیدگاه در صنایع مختلف را فراهم کند. امسال نیز متناسب با شعار گرهمایی که «در جمع بهترین تجربه‌ها» در نظر گرفته شده از طریق دو رویداد تلاش می‌کنیم تا این تعامل و پیوستگی را بین مدعوین خود ایجاد کنیم.
به گفته وی، اختصاص فضای نمایشگاهی به 16 کسب و کار نوین و مبتنی بر فناوری و چند رسانه کشور و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نوبت صبح و عصر از جمله رخدادهای گردهمایی سالانه چارگون هستند.
علاوه بر کارگاه‌هایی بازگویی تجربه مشتریان چارگون از نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، کارگاه آموزشی «امنیت در SQL Server »، آشنایی با چالش‌های رهبری در سازمانها و هوش مصنوعی و مدیریت سامانه‌های هوشمند نیز برای عموم مدعوین چارگون در نوبت عصر برگزار می‌شوند.
طبری همچنین به تجهیز سایت کامپیوتری دبیرستان تیزهوشان شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در گردهمایی سال گذشته قول دادیم تا همواره یاد و خاطره همکاران فقیدمان در سانحه هوایی تهرات-یاسوج را گرامی بداریم. تجهیز این سایت کامپیوتری نیز ادای دینی به آنها و تلاشی دسترسی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار به حوزه فناوری و تجهیزات آن، بود که گزارشی از آن به مشتریانمان ارائه خواهد شد.
به گفته وی، ارائه گزارشی از عملکرد یکساله موسسه خیریه همگام درباره برگزاری دور دوم مسابقات بوچیا، رویداد توان‌تک در الکامپ و پیشبرد اهداف کمپین 11 ایران برای افزایش ظرفیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی در حوزه معلولین از دیگر برنامه‌های چارگون در نهمین گردهمایی سالانه این شرکت و مشتریانش خواهد بود.

پرسش و پاسخ با خبرنگاران
در پایان این نشست خبری، مدیران چارگون به سئوالات خبرنگاران پاسخ گفتند. رحمانی- مدیرعامل چارگون در پاسخ به سئوالی درباره آینده چارگون و میزان رشد شاخص‌های آن، علی‌رغم رشد منفی اقتصاد کشور گفت: واقعیت این است که چارگون همواره رو به رشد و تعالی بوده و در بسیاری از شاخص‌های مالی و ریالی خود بیش از هدف‌گذاری تعیین شده، دستاورد داشته است. ما معتقدیم رشد و موفقیت وابستگی مستقیمی به عملکرد خودمان دارد و با وجود افزایش هزینه‌ها در کل کشور، ما نیازمند حفظ انگیزه و پشت سرگذاشتن چالش‌های پیش رو هستیم.
وی درباره قطعی اینترنت در 25  آبان‌ماه و اثرگذاری آن بر روی فعالیت و بیزنس چارگون نیز خاطرنشان کرد: طبعا ما هم مانند همه صنایع و کسب و کارهای مختلف از این واقعه،‌تاثیر گرفتیم و دچار مشکل شدیم. مثلا اگر به آمار نگاه کنیم میزان ثبت تیکت سازمان‌های مشتری در روز قبل از قطعی اینترنت 500 بوده که در زمان قطع آن به کمتر از 10 درصد رسیده است. این امر نشان می‌دهد هر چند که سافر دیدگاه چون وابستگی به سرویس‌های دیگری نداشت از کار نیفتاد؛ اما سرویس‌دهی به مشتریان با کُندی و مشکل همراه شده بود.
طبری- رییس هیات مدیره چارگون نیز در پاسخ به سئوالی درباره برنامه چارگون برای صادرات نرم‌افزارهای دیدگاه، گفت: در چند ماه گذشته تمرکز ویژه‌ای در حوزه کشورهای همسایه و افزایش تعاملات تجاری به ویژه با کشور عراق داشته‌ایم که متاسفانه برای دومین بار و به دلیل چالش‌ها و اتفاقات منطقه‌ای به نتیجه نرسیدند.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تعامل چارگون و خدمات‌دهی به استارتاپ‌ها نیز افزود: واقعیت این است که نبود قوانین مشخص و از همه مهمتر شکل نگرفتن اکوسیستم استارتاپی در کشور که بتواند تعاملات این حوزه را پوشش دهد و آنها را تضمین کند، موجب می‌شود تا چارگون با وجود ارتباط وسیع با کسب و کارهای نوین و استارتاپی،‌تمرکز و برنامه چندانی روی این حوزه نداشته باشد و همچنان به ارتباط غیرمستقیم با این کسب و کارها بسنده کند.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.