پرش به محتوای اصلی

از نمایش 20 سالگی چارگون تا فرش قرمز کسب و کارهای اینترنتی در گردهمایی سالانه چارگون

20 سالگی چارگون در گردهمایی سالانه مشتریان

نمایشگاهی از توانمندی‌ کسب‌وکارهای اینترنتی برتر کشور، معرفی محصولات جدید دیدگاه و مرور کارنامه 20 ساله چارگون بخش جانبی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون را تشکیل می‌دهند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، ‌از آنجا که در گردهمایی‌های 7 سال گذشته چارگون، اصل محوری ایجاد حس همیاری، هم‌افزایی و مشارکت بین کاربران و سازمان‌های مختلف از بخش خصوصی و دولتی بوده است، امسال نیز زمینه معرفی دستاوردها و فعالیت چندین کسب و کار برتر اینترنتی کشور در نمایشگاه جنبی هشتمین گردهمایی چارگون فراهم شده است.
استارت‌آپ‌ توانیتو و شرکت‌های توسعه فناوری‌های سفر(علی بابا)، حامی‌سان، نت‌برگ، چیلیوری، سرمیز، بیمه بازار، تجارت الکترونیک بهار، مامان‌پز و اتاقک در نمایشگاه جنبی گردهمایی سالانه چارگون محصولات خود و توانمندی‌هایشان را به مدعوین این گردهمایی ارائه می‌کنند.
هدف چارگون از برگزاری این نمایشگاه فراهم کردن بستر آشنایی و ارتباط سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه با پتانسیل‌های کسب‌وکارهای موفق اینترنتی است. این اقدام به منظور افزایش اطلاعات نمایندگان سازمان‌های کاربر دیدگاه از پیشرفت‌های فناورانه در حوزه خدمات اینترنتی، همکاری‌های مشترک و ارائه ارزش افزوده بیشتر به آنها و از همه مهمتر، آشنایی تصمیم‌گیران و مدیران برنامه‌ریز با فضای رو به رشد آی‌تی در کشور، طراحی و اجرا می‌شود.
تلاش چارگون این است که علاوه بر شبکه‌سازی بین سازمان‌های مشتری‌ خود بتواند به عنوان پل ارتباطی بین سرویس‌های آنلاین که خدمات B2B دارند با سایر ذینفعان حوزه فناوری اطلاعات عمل کند و در بسترسازی این کسب‌وکارها براساس پلتفرم‌های بزرگ و گسترده‌ای مانند دیدگاه‌، مشارکت فعال داشته باشد.
به عنوان مثال چارگون تلاش می‌کند تا با حمایت از استارت‌آپ‌های نوپا مانند توانیتو، زمینه ارتباط با مخاطبان بیشتر و بهبود فضای کسب و کار را برای ایشان فراهم کند.این استارتآپ را شاید بتوان خاص‌ترین کسب کار اینترنتی در حوزه معولان و توانیابان دانست.
این استارتآپ درگاهی است برای ارائه خدمات سلامت و آموزش عمومی به افراد دارای معلولیت و سایر اقشار که در نمایشگاه گردهمایی سالانه چارگون، خدمات خود را به مخاطبان عرضه می‌کند.
در این نمایشگاه همچنین شرکت تجارت الکترونیک بهار با ارائه دو اپلیکیشن کیپو و سازمان من، نسل جدیدی از پرداخت‌های مالی را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد. کسب‌وکار بیمه بازار با فروش بیمه بدنه خودرو و شخص ثالث، آتش‌سوزی و … و اپلیکیشن اتاقک در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه، خدمات خود را در معرض دید و ارزیابی مدعوین هشتمین گردهمایی چارگون قرار می‌دهند.
حامی‌‌سان از خدمات پشتیبانی و مرکز تماس برای بازدیدکنندگان می‌گوید و شرکت توسعه فناوری‌های سفر با سایت علی‌بابا چگونگی ارائه سیستم رفاهی و گردشگری به سازمان‌ها و مدیریت سفرهای ماموریتی‌ را تشریح می‌کند. در این نمایشگاه چندین کسب‌وکار اینترنتی خوش‌نام دیگر از جمله مامان‌پز، نت برگ، چلیوری و سرمیز نیز به معرفی انواع خدمات رفاهی، فرهنگی و آرایشی، بهداشتی و پزشکی خواهند پرداخت.
بنابراین گزارش، راهکارهای مختلف مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان سازمان‌های مشتری با توسعه‌دهندگان و همچنین مدیران پروژه استقرار نرم‌افزارها و بحث و تبادل نظر درباره چگونگی افزایش کارایی آنها در معرض دید مدعوین هشتمین گردهمایی سالانه چارگون قرار می‌گیرند.
چارگون امسال با شعار «بیست سال اول» در جمع مشتریانش حضور می‌یابد. مهمترین بخش این نمایشگاه که برگرفته شده از شعار امسال گردهمایی نیز هست به 20 سال فعالیت مستمر و مداوم چارگون در عرصه نرم‌افزاری کشور خواهد پرداخت. نمایش گوشه‌ای از فعالیت‌ها و دستاوردهای چارگون از بدو تاسیس تاکنون تحت عنوان موزه زمان، بخش مهمی از نمایشگاه جانبی این گردهمایی خواهد بود.
بخش دیگر این نمایشگاه مانند سال‌های گذشته شامل معرفی آخرین دستاوردها، محصولات و توسعه‌های نرم‌افزارهای دیدگاه‌ست. در غرفه اتوماسیون اداری  کارشناسان تولید و استقرار ، مدعوین را از آخرین تغییرات و توسعه‌های نرم‌افزارهای مکاتبات، جلسات، کارها، مدیریت فایل‌ها، تابلو اعلانات و پیشخوان ارباب رجوع آگاه می‌کنند. بخش دیگری از فعالیت‌های این غرفه را اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت و تغییرات اپلیکیشن‌های موبایلی دیدگاه همراه تشکیل می‌دهد. اپلیکیشن‌های مکاتبات، ‌پیشخوان،‌ دیدگاه و جلسات در حوزه اتوماسیون اداری با وجود استقبال زیاد سازمان‌های مشتری به یکی از پر کاربردترین محصولات دیدگاه تبدیل شده‌اند؛ به همین دلیل نیاز است تا بهره‌برداران این محصول از وضعیت کمی و کیفی این محصولات به خوبی آگاه شوند.
در غرفه راهکار مدیریت منابع انسانی نیز بازار اطلاع‌رسانی درباره نرم‌افزارهای این حوزه، گرم خواهد بود. آخرین دستاوردهای سیستم‌های جامع منابع انسانی که برخی از آنها مطابق قوانین و مقررات کشوری بروز‌ شده‌اند توسط کارشناسان این واحد به نمایندگان سازمان‌های کاربر معرفی می‌شوند. در این غرفه قرار است آخرین اطلاعات در حوزه نرم‌افزارهای پرسنلی، تشکیلات، مدیریت مزایا، پیشنهادات، رفاه، حقوق و دستمزد، حضور و غیاب، آموزش، بازنشستگی، ارزیابی عملکرد و جذب به مشتریان ارائه شود.
راهکار لجستیک دیدگاه در نمایشگاه جانبی هشتمین گردهمایی سالانه چارگون نیز به نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبار، خرید و تدارکات، مدیریت اموال، املاک و مستغلات و اپلیکیشن‌های موبایلی در این حوزه مانند جمع‌دار همراه‌، اختصاص می‌یابد. در راهکار مالی نیز مقرر شده است تا کارکردها و تغییرات اعمال شده بر روی نرم‌افزارهای حسابداری، بودجه‌ریزی و اعتبارات و مدیریت قراردادها به بازدیدکنندگان معرفی شوند.
راهکار مدیریت فرآیندها (BPMS)‌، موسسه خیریه همگام‌، پرتال مشتریان و غرفه وب و موبایل دیدگاه نیز از دیگر غرفه‌های نمایشگاه هشتمین گردهمایی سالانه چارگون خواهند بود.

گردهمایی سالانه چارگون
گردهمایی سالانه چارگون

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها
بازتاب خبر برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون در رسانه‌ها

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون با حضور جمعی از کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی برگزار خواهد شد. ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.