پرش به محتوای اصلی

مهندس متوسلیان تاکید کرد: سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه ابزاری کارآمد در سازمان‌های دولتی

دیدگاه همراه در دست مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد معتقد است: سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه با ایجاد میزخدمت الکترونیک دولت، افزایش اعتماد مردم به راهکارهای فناورانه را به دنبال داشته است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

مهندس جمال متوسلیان در گفت‌و‌گو با روابط عمومی چارگون تاکید کرد: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با 600 کاربر، قدیمی‌ترین‌ و کاربردی‌ترین ابزار اتوماسیون اداری در شرکت توزیع برق استان یزد است.
وی ادامه داد: همکاری با چارگون را سالها پیش و با استقرار نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه آغاز کردیم و در حال حاضر همراه با بهبودها و توسعه‌های این نرم‌افزار به نسل پنجم مکاتبات دیدگاه رسیده‌ایم.
وی اضافه کرد: پس از اتوماسیون اداری، سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه را با هدف ایجاد میز خدمت الکترونیک در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، انتخاب کردیم.
مهندس جمالیان خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی این سامانه استفاده از کاغذ را در مجموعه شرکت به حداقل رسانده و بخش زیادی از نیازمندی‌های مراجعان شرکت را پوشش داده است.
وی تصریح کرد: با وجودی که مشتریان و مخاطبان ما همچنان از روش‌های سنتی برای رفع نیازهای خود استفاده می‌کنند؛ اما معتقدم سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه که ابزاری کارآمد برای سازمان‌های دولتی است به مرور زمان، جایگزین مناسبی برای روش‌های سنتی پاسخ به مشتریان خواهد شد.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بر ضرورت فرهگسازی در زمینه بهره‌برداری از راهکاری فناورانه از سوی مردم تاکید کرد.
وی افزود: امید زیادی داریم تا با گسترده شدن بهره‌برداری مردم از راهکارها و ابزارهای فناورانه و الکترنیکی بتوانیم به طور کامل نیازهای مخاطبان و مراجعین شرکت را پوشش دهیم و از حضور فیزیکی آنها بکاهیم.
به گفته مهندس جمالیان، درحال حاضر نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد عملیاتی‌سازی شده و کاربران از قابلیت‌های بهبودیافته آن،‌رضایت زیادی دارند.
وی خاطرنشان کرد: تنوع نرم‌افزارها و بستر منعطف آنها از ویژگی‌های محصولات نرم‌افزارهای دیدگاه است که برای سازمان‌های بهره‌بردار، قابلیتی خاص و مهم است.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ادامه داد: مشکل اصلی ما در بکارگیری اتوماسیون اداری قبلی در شرکت، عدم به روزرسانی سیستم از سوی شرکت‌ تولید کننده بود. پس از استقرار نرم‌افزار اتوماسیون اداری دیدگاه، چارگون را در زمینه بروزرسانی و کارآمدتر کردن سیستم، بسیار فعال و متعهد دیده‌ایم و همین موضوع، تصمیم ما برای توسعه همکاری با چارگون را جدی‌تر کرد.
مهندس توسلیان با بیان اینکه چارگون در توسعه نرم‌افزارها، خلاق و متعهد عمل می‌کند،‌ گفت: تنوع نرم‌افزارها، بستر منعطف و پویایی سیستم‌ها در برابر نیازهای جدید سازمان‌ها از ویژگی‌های مطلوب و قابل توجه مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه‌ است.
وی، پشتیبانی برخط و آنلاین از کاربران را ویژگی منحصر به فرد چارگون دانست و گفت: کارشناسان این واحد بارها و بارها نهایت همکاری خود را با شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نشان داده‌اند. معتقدم این پیگیری و همراهی متعهدانه با مشتری تا رفع واقعی نیازهایش‌ می‌تواند به الگویی کارآمد برای سایر شرکت‌های نرم‌افزاری تبدیل شود.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.