چارگون در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی که از سوی سازمان مدیریت صنعتی 27 و 26 آبان ماه برگزار شد، حضور یافت.

2

به گزارش روابط عمومی چارگون در نمایشگاه جانبی این کنفرانس، شرکت چارگون با ارائه سیستم یکپاچه منابع انسانی خود در حوزه‌های مختلف، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرد. نکته قابل توجه در یازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی حضور 5 مشتری چارگون در فهرست 25 سازمان برگزیده برای دریافت جایزه تعالی منابع انسانی بود.

6
دکتر محمدعلی محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز در بازدید خود از غرفه شرکت چارگون با اشاره به نقش شرکت‌های نرم‌افزاری در بهینه سازی مدیریت منابع انسانی در کسب و کار کشور، نقش چارگون در موفقیت سازمان‌های مشتری برگزیده در هفتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی را قابل توجه ارزیابی کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

5

به گزارش روابط عمومی چارگون، در روز دوم این کنفرانس نیز که در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی برگزارشد، کارشناسان چارگون در 2 کارگاه با عنوان تجربیات برجسته استقرار سیستم‌های مدیریت ‏منابع‌انسانی در صنایع مختلف سخنرانی کردند.

3

در کارگاه نخست، محسن مقدم، سرپرست استقرار منابع‌انسانی چارگون از پوشش دادن محاسبات پیچیده در فرآیند نصب دیدگاه در بانک رفاه به عنوان تجربه‌ای موفق از سوی شرکت چارگون در سیستم بانکی و مدیریت منابع انسانی یاد کرد. در کارگاه دوم نیز روزبه بهرامی، مدیرتوسعه و تعالی سازمانی شرکت چارگون نیز با موضوع نقش ابزار در بلوغ فرآیندهای منابع انسانی در سازمان سخن گفت.
گفتنی است؛ کنفرانس توسعه منابع انسانی به مسایل و چالش‌های توسعه منابع انسانی در بنگاه‌های کسب و کار اعم از شرکت‌های بزرگ، متوسط و کوچک می‌پردازد و تاکید ویژه‌ای بر نوآوری، ابتکار، بازنگری، ارزیابی و تبادل تجربه های داخلی و بین‌المللی در حوزه منابع انسانی دارد.

اشتراک گذاری :