پرش به محتوای اصلی

برگزاری کارگاه‌‌های«هنر شناخت مردم»؛ تلاشی از سوی چارگون برای حرفه‌ای‌تر کردن فضای کسب و کار ایرانی

برگزاری کارگاه‌های «هنر شناخت مردم» با موضوع تیپ‌شناسی شخصیت به روش (MBTI) که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های مشتری برگزار شده‌اند، تلاشی است از سوی شرکت چارگون برای کمک به پیشرفت مفاهیم و مهارت‌های افراد تاثیرگذار در کسب و کارهای ایرانی.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اقدامی کوچک برای قدردانی از مدیران تصمیم‌ساز
نوشین محمدی- مدیر راهکار منابع انسانی درباره برگزاری این کارگاه‌ها که دومین آن 26 مردادماه برگزار شد به روابط عمومی چارگون گفت: از برگزاری چنین کارگاه‌هایی که در ظاهر کمتر با حوزه کاری چارگون مرتبط هستند 2 هدف اصلی را دنبال می‌کنیم. اول اینکه ماموریت شرکت چارگون کمک به پیشرفت کسب و کار ایرانی‌ست و اعتقاد داریم در کنار ارائه ابزارهای سازمانی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه مهارت‌های فردی و سازمانی می‌توانیم تاثیر بیشتری بر توسعه جامعه ایرانی داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در چارگون همچنین معتقدیم سهم قابل توجهی از موفقیت ما در صنعت نرم‌افزار کشور، تحت تاثیر حمایت و همراهی مدیران و متخصصین حوزه IT در سازمان‌های مشتری بوده و خواهد بود؛‌ بنابراین علاقه‌مندیم تا از طریق برگزاری چنین کارگاه‌هایی، قدردانی و تشکری هر چند کوچک از این همراهی‌‌های ارزشمند داشته باشیم.
وی درباره چرایی انتخاب موضوع تیپ‌شناسی شخصیت به روش (MBTI) نیز توضیح داد: ارتباطات در جامعه امروزی سهم بسیار بالایی در زندگی روزمره ایفا می‌کنند. همه ما در ابعاد زندگی فردی و حرفه‌ای خود با آگاهی بیشتر از ویژگی‌های فردی خود و شناخت دیگران، قادر خواهیم بود تا ارتباطات موثرتری برقرار و رضایت درونی بیشتری کسب کنیم. از آنجا که هدف چارگون نیز معرفی یک مهارت فردی به مشتریانش بود؛ به همین دلیل کارگاه MBTI را با توجه به کارآیی و اعتبار بالا در حوزه علوم انسانی، انتخاب کردیم.
وی ادامه داد: آقای جهانگیر پورصمیمی که به عنوان مدرس کارگاه‌های «هنرشناخت مردم» از سوی چارگون انتخاب شده‌‌اند از مدیران بسیار باتجربه و موفق در حوزه علوم منابع انسانی و جزو معدود افرادی در کشورست که مدرک بین‌المللی تدریس MBTI را دارند. تجربه، دانش و همچنین مهارت ایشان نشان داد که بهترین انتخاب برای ارائه این مهارت هستند و نظرات مثبت شرکت‌کنندگان در کارگاه نیز تاییدکننده درستی این انتخاب است.
مدیر راهکار منابع انسانی چارگون درباره بازتاب برگزاری کارگاه‌ها بین مشتریان نیز گفت: تاکنون 2 دوره از این کارگاه را برگزار کرده‌ایم و همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال ویژه‌ای از جانب اکثریت مدعوین این کارگاه مواجه شده‌ و حتی درخواست‌های زیادی مبنی بر برگزاری دوره‌های پیشرفته‌تر کارگاه با همین موضوع داشته‌ایم. این استقبال ما را تشویق کرده است تا با فاصله زمانی کوتاه‌تری، کارگاه‌ها را برای سایر همراهان شرکت چارگون نیز برگزار کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد:کاملا واقف هستیم که حمایت و تلاش مدیران و راهبران سازمان‌های مشتری، مهم‌ترین عامل چارگون در موفقیت پروژه‌های نرم‌افزاری این سازمان‌ها بوده است؛ بنابراین قصد داریم با اقدامی کوچک اما تاثیرگذار جهت افزایش توانمندی‌های مدیران و کارشناسان ارشد این سازمان‌ها نهایت قدردانی خود را نسبت به آنها نشان دهیم.
تلاش ارزنده چارگون در پرورش فضای کسب و کار کشور
جهانگیر پورصمیمی- مدرس کارگاه‌های «هنر شناخت مردم» نیز درباره برگزاری این کارگاه از سوی چارگون تاکید کرد:‌ با توجه به استقبال بیشتری که از کارگاه دوم صورت گرفت، معتقدم چارگون توانسته است به بستری تعاملی و ارتباطی فارغ از زمینه کاری با سازمان‌های مشتری‌اش، دست پیدا کند.
پورصمیمی ادامه داد: اقدام ارزنده چارگون برای برگزاری کلاس‌های آموزشی که در راستای مسئولیت اجتماعی او تعریف می‌شوند نشان می‌دهد می‌توان فارغ از زمینه‌های کاری و تجاری، برای افزایش توانمندی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی جامعه گام برداشت و بر روی افراد مختلف که نقش‌های متفاوتی از عضوی در خانواده، کارمند یک شرکت، مدیری تصمیم‌ساز در یک سازمان و … تاثیر مثبت گذاشت.
وی تصریح کرد:‌ کارگاه‌های «شناخت هنر مردم» با استقبال خوبی در بین شرکت‌کنندگان مواجه شده است به طوریکه من به طور مداوم، پیام‌های آنها را دریافت می‌کنم که امیدوارند دوره پیشرفته‌تر این کارگاه‌ها نیز برگزار شوند.
پور صمیمی یادآور شد: افراد مختلف با حضور در این کلاس‌ها خود و افراد دیگر را بهتر می‌شناسند و زمینه تعامل مناسب با دیگران را پرورش می‌دهند.
به گفته وی، اهمیت ابتکار چارگون در برگزار کردن کارگاه‌های آموزشی برای مدیران سازمان‌های مشتری، فراهم کردن بستر تعاملی و ارتباطی در سطح مدیران تصمیم‌گیر و حرفه‌ای‌تر شدن فضای کسب و کار کشور است.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.