نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه با هدف ایجاد گردش مکانیزه مکاتبات و پوشش انواع فرآیندهای سازمانی و اداری در ۱۰ سازمان مشتری عملیاتی می‌شوند.

شرکت گرایش تازه کیش(GSS)، شرکت ساختمانی پاوان، شرکت واسپاری آباد مسکن، اتاق اصناف شهرستان ساوجبلاغ و شرکت ساز و کار از جمله مشتریانی هستند که به سیستم اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه مجهز می‌شوند.
این نرم‌افزارها همچنین در شرکت زاگرس دارو پارسیان، مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی البرز، شرکت آرایه ایده‌های هوشمند آسیا و شرکت ایرانیان صنعت خودرو ورنا نیز راه‌اندازی می‌شوند.

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

سیستم‌های مکاتبات اداری، جلسات،‌ کارها، مدیریت اسناد و سامانه پیشخوان ارباب رجوع از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه هستند که در ارتباطی یکپارچه روال‌ها و فرآیندهای عمومی سازمان‌های مشتری را مکانیزه می‌کنند.
نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری مجموعه دیدگاه علاوه بر پوشش مکانیزه مکاتبات اداری، افزایش بهره‌وری،‌ صرفه‌جویی در هزینه‌های مالی و سرمایه‌های انسانی و پویایی سازمانی را به همراه دارند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 اتوماسیون اداری تحت وب و موبایل دیدگاه

نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه با نگاهی جامع به فرآیندهای اداری و ساختار بومی سازمانی طراحی شده و صرفا ابزار مکانیزاسیون این فرآیندها نیست.
اتوماسیون اداری دیدگاه با حذف کامل گردش کاغذی مکاتبات، طیف گسترده‌ای از تعاملات سازمانی را پوشش می‌‌دهد و پاسخگوی حجم وسیعی از فرآیندهای اداری در سازمان است.
‌این مجموعه نرم‌افزاری از ضریب نفوذ بالایی در سازمان‌ها برخوردار است و کاربری آن از مدیران ارشد تا مجموعه کارکنان و مخاطبان خارجی سازمان، تسری یافته است.
نرم افزار اتوماسیون اداری دیدگاه در دو پلتفرم وب و موبایل علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، امور مربوط به مدیریت زمان پرسنل، ‌مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد. در این مجموعه،‌ امکانات ارجاع کار و اطلاع از روند پیشرفت کارهای ارجاعی برای سطوح متفاوت مدیران میسر است.
لایه یکپارچه کاربری اتوماسیون اداری دیدگاه با پوشش کارکرد سیستم‌های مختلف، امنیت اطلاعات و حقوق دسترسی کاربران را تضمین می‌کند.

درخواست دموی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه

اشتراک گذاری :