چگونگی بکارگیری نرم افزار حضور و غیاب چارگون به 150 کاربر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آموزش داده شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شهرزاد فتاحی- سرپرست استقرار راهکار منابع انسانی درباره برگزاری این کارگاه به روابط عمومی چارگون گفت: تلاش کرده‌ایم تا در کارگاهی 2 روزه که نخستین بخش آن، روز گذشته در ساختمان مرکزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد، نحوه کار با نرم افزار حضور و غیاب، نرم افزار حقوق و دستمزد و منوی پیشخوان اداری برای ثبت مرخصی و ماموریت و … را به کابران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آموزش دهیم.
وی با بیان اینکه این کارگاه امروز نیز با آموزش نرم‌افزار حضور و غیاب برای مدیران ادامه خواهد داشت، ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها را برای استقرار در مرکز و امور شعب خود خریداری کرده است.
همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و چارگون 4000 کاربر این بانک را در فهرست سایر بهره‌برداران مجموعه دیدگاه قرار می‌دهد.
سرپرست استقرار راهکار منابع انسانی همچنین به آغاز استقرار سایر نرم‌افزارهای این حوزه در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه را در این مجموعه نصب و راه‌اندازی کرده‌ایم و در مراحل پایانی این پروژه هستیم؛ ضمن اینکه استقرار نرم‌افزار مهمانسرا را به پایان رسانده‌ایم.
به گفته وی، عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد و آموزش از مجموعه دیدگاه نیز در مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آغاز شده است.

اشتراک گذاری :