دومین برنامه گروهی کوهنوردی چارگون با هدف افزایش توان بدنی، روحیه تیمی و مشارکتی با حضور 11 نفر از اعضا و دوستان چارگون پنج‌شنبه 24 مرداد برگزار شد.

این برنامه کوهپیمایی از پارک جمشیدیه به مقصد اردوگاه کلکچال تدارک دیده شده بود. پس از رسیدن به اردوگاه و صرف صبحانه از سوی الناز قاسمی آموزش‌هایی درباره تعاریف پایه‌ای کوهنوردی و نحوه استفاده از باتوم و کفش کوه به اعضای گروه ارائه شد. بعد از کمی استراحت و در مسیر بازگشت،گروه با عبور از سازه کهف الشهدا به سمت پایین حرکت و برنامه کوهپیمایی خود را در ساعت 13 درب اصلی جمشیدیه به پایان رساند.
افراد شرکت‌کننده در این برنامه کوهپیمایی را مریم امیری، شاداب زرین گل، نیما رستگاری، نوشین مهدیخواه، شیوا اوراز، مهسا بالایی، فرزاد رحمانی، فرشته کرمعلی، محبوبه سیمرغ، رباب بهشتی و الناز قاسمی تشکیل دادند.
پناهگاه کلکچال در سال ۱۳۳۹ و توسط سازمان پیشاهنگی ایران ساخته شد. در روی برج سفید آن، نام گروه‌های پیش‌آهنگی به چشم می‌خورد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

گفتنی است؛ نخستین برنامه گروهی تیم کوهنوردی چارگون با هدف افزایش روحیه تیمی همکاران و تدارک و انجام برنامه‌های صعود گروهی، هفته گذشته در روز جمعه مورخ 18 مردادماه با طی کردن مسیر دارآباد آغاز شد. پس از کسب تجربه‌های موفقی که تیم کوهنوردی شرکت برای آمادگی و صعود به قله قاش مستان و گرامیداشت خاطره عزیزان از دست رفته در پرواز تهران-یاسوج کسب کرد، واحد منابع انسانی شرکت نسبت به فعالیت مجدد این تیم اقدام کرده است.

اشتراک گذاری :