کارشناس مسئول استقرار مدیریت فرآیندها در چارگون از توجه مشتریان به محصول مستندسازی فرآیندها مبتنی بر زبان BPMN 2 و تمایل به بهره‌گیری از آن خبرداد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محسن سیف محمدی در گفت‌وگو با روابط عمومی درباره استقبال از غرفه مدیریت فرآیندها در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون گفت: امسال بیش از پیش از این غرفه بازدید به عمل آمد؛ چراکه برای مشتریان، مدیریت چالش‌ها در فرآیندهای سازمانی بحث جذابی است و معمولا علاقه‌مند به استفاده ابزار BPMS برای مدیریت این چالش‌ها هستند.
وی ادامه داد: در گردهمایی مشتریان چارگون، ارائه محصول مستندسازی فرآیندها مبتنی بر زبان BPMN 2 توجه بیشتری را به خود اختصاص داد و اکثر مشتریان تمایل داشتند از این ابزار برای مستندسازی روال‌های کاری خود بهره بگیرند.
به گفته وی، ارائه فیچرهای خاص مانند بحث روی فرم (Discussion board)، فرآخوانی گردشکارهای تودرتو، ابزارهای کدنویسی در محیط نرم‌افزار قسمت‌هایی بودند که اکثر مشتریان به آنها احتیاج داشتند و سعی می‌کردند با مطرح کردن نیازهای خود روش حل نیازمندی‌هایشان را با این ابزارها به دست بیاورند.
کارشناس مسئول استقرار مدیریت فرآیندها در چارگون خاطرنشان کرد: مشتریان قدیمی‌تر این حوزه با حضور در غرفه BPMS قوت قلبی بر عملکرد مثبت و تاثیرگذار ما در سازمان‌های خود بودند.
سیف محمدی تاکید کرد: طراحی غرفه‌ها در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون به گونه‌ای بود که توانست مخاطبان خود را جذب کند. وجود ویدیو وال سبب شد تا بتوانیم فیلم‌هایی از نحوه استفاده از نرم‌افزار را به نمایش بگذاریم و وجود تبلت‌ها قابلیت استفاده درلحظه محصولات را به مشتریان نمایش می‌داد به طوریکه تعدادی از مشتریان با در دست گرفتن تبلت‌ها اقدام به پر کردن فرم‌های ساخته شده کردند و آن‌ها را به جریان انداختند.

اشتراک گذاری :