برگزاری کارگاه‌‌های«هنر شناخت مردم» از نظر مدیران ارشد سازمان‌های مشتری که در آنها حضور یافته‌اند، نشان از ابتکار چارگون برای ایجاد بستر تعاملی با سازمان‌های مشتری و ایفای نقشی موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی چارگون، کارگاه‌های «هنر شناخت مردم» با موضوع تیپ‌شناسی شخصیت با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های مشتری در 2 دوره متوالی برگزار شده‌اند. در این کلاس‌های آموزشی جهانگیر پورصمیمی- مدرس رسمی تیپ‌شناسی شخصیت به روش(MBTI)، مفاهیم متعددی درباره چگونگی توسعه فضای تعاملی و بالندگی روابط انسانی از طریق شناخت افراد را به حاضران ارائه کرد که با استقبال مدعوین و درخواست برای برگزاری دوره‌های پیشرفته همراه بود.
مهندس اسماعیل تُرنگان- مدیر منابع انسانی و اداری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تحسین خلاقیت چارگون در برگزاری این کارگاه‌های آموزشی گفت: موضوع کارگاه آنقدر برایم جذاب بود که خواهش کردم تا دوره‌های پیشرفته‌تر آن نیز برنامه‌ریزی و اجرا شوند.
وی ادامه داد: از ابتکار خلاقانه چارگون دربرگزاری این کارگاه و ایجاد تعامل دوسویه با سازمان‌های مشتری با روش و بستری جدید قدردانی می‌کنم و معتقدم این نوع تعاملات تاثیر بسزایی در تحکیم روابط انسانی افراد در هر سمت و مرتبه‌ای خواهد داشت.
مهندس منزوی- معاون دفتر فناوری اطلاعات سازمان تعزیرات حکومتی نیز تاکید کرد: با دیدن عناوین آموزشی کارگاه که با حوزه کاری چارگون هم‌خوانی نداشت و ارتباطی با موضوع نرم‌افزار پیدا نمی‌کرد، بسیار تعجب کردم؛ اما وقتی در کلاس حاضر شدم به دلیل مفاهیم آموزشی، نحوه برگزاری و انتخاب مدرس به حُسن انتخاب و ابتکار مدیران چارگون تبریک گفتم. موضوع کارگاه برایم بسیار جذاب بود و معتقدم برای مدیرانی که با افراد مختلف با خصوصیات و سلیقه‌های مختلف سر وکار دارند بسیار موثر و مفید فایده بود.
تلاش چارگون در پیشرفت کسب و کار ایرانی
به اعتقاد مدیران چارگون بزرگترین هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی که در ظاهر کمتر با حوزه کاری چارگون مرتبط هستند را می‌توان کمک به پیشرفت کسب و کار ایرانی‌ و افزایش مهارت‌های فردی و مدیریتی در کنار ارائه ابزارهای سازمانی دانست؛ چراکه سهم قابل توجهی از موفقیت کشور در صنعت نرم‌افزار کشور، تحت تاثیر حمایت و همراهی مدیران و متخصصین حوزه IT در سازمان‌های مشتری است.
مهندس سید روح‌الله ایمانی- مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات گروه بهمن نیز با تایید ایفای نقش اجتماعی چارگون از طریق برگزاری این کارگاه‌ها معتقد است: روش متفاوت چارگون در همراهی سازمان‌های مشتری‌اش ابتکاری است که می‌تواند برای دیگران الگوساز و الهام‌بخش باشد تا گام‌های موثرتری برای بهبود فضای کسب و کار و ورود دیدگاه‌های نوین مدیریتی در آن، صورت بگیرد.
او تاکید کرد: موضوع کارگاه و نحوه برگزاری آن بسیار عالی بود و تنوع سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها چنان جذابیتی ایجاد کرد که می‌توان دوره پیشرفته آن را هم برگزار کرد و این بار به چگونگی بکارگیری سرفصل‌های آموزش داده شده در محیط کار پرداخت. امیدوارم چارگون برای برگزاری این دوره برنامه‌ریزی کند.
مهندس مجید اموری سرابی- رئیس اداره کل مدیریت و نظارت فناوری اطلاعات بانک کشاورزی نیز الگوبرداری از ابتکار چارگون در برگزاری کارگاه‌های هنر شناخت مردم از سوی سایر نهادی های دولتی و خصوصی را ضروری دانست و گفت: چارگون نشان داد که مانند همیشه نه تنها در حوزه تجاری و کاری بلکه در سایر حوزه‌های اجتماعی و آموزشی در کنار مشتریانشان می‌ایستد و آنها را رها نمی‌کند.
به گفته وی، خلق ایده‌های نو فارغ از حوزه تجاری، بهترین روش برای تحکیم روابط و تعاملات بین سازمان‌های خریدار و خدمات‌دهنده است.
مهندس سرابی اضافه کرد: مهمترین جذابیت ابتکار چارگون در برگزاری این دوره‌های آموزشی را می‌توان پرداختن به مفاهیم روانشناسی و اجتماعی فارغ از حوزه نرم‌افزار و موضوعات تجاری دانست. این امر نشان می‌دهد مدیران چارگون در تعامل با مشتریانشان به موضوعات انسانی بیشتر اهمیت می‌دهند.
مهندس کهتری- مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را نشان‌دهنده پیشگامی چارگون در خلق ایده‌های نو دانست و افزود: از چارگون بابت برگزاری این کارگاه متشکرم و امیدوارم دوره پیشرفته‌تر آن با مفاهیم جذاب و مفید مدیریتی و چگونگی پیاده‌سازی این اصول در محیط‌های پیرامون، برگزار شود.

اشتراک گذاری :