بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و دیدگاه همراه، دامنه همکاری‌ خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، بنیاد بین‌المللی علوم از مشتریان قدیمی چارگون است که کاربران آن، تجربه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای دیدگاه را دارند. کارشناسان استقرار شرکت چارگون پیش از این، نرم‌افزارهای پرسنلی، حضور و غیاب، مکانیزاسیون گردش اداری و آموزش از راهکار منابع انسانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء نصب و راه‌اندازی کرده بودند.
در تازه‌ترین اقدام، بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء نرم‌افزارهای مکاتبات 5 از اتوماسیون اداری، BPMS5 از راهکار مدیریت فرآیندها، دیدگاه همراه و همچنین سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ایمیل مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را خریداری کرده است.
ایجاد تحول در فرآیندهای اداری و مکاتبات، ‌ایجاد بستری آسان برای دسترسی مدیران به کارتابل‌های خود و انجام امور روزانه بدون وابستگی زمانی و مکانی از طریق دیدگاه همراه و هچنین تلاش برای تصمیم‌گیری‌های فرآیند‌محور را می‌توان از مهمترین اهداف بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برای توسعه دامنه نفوذ نرم‌افزارهای دیدگاه در این مجموعه دانست.
گفتنی است مدیریت این پروژه را از سوی چارگون جناب آقای مسعود عنوانی برعهده دارد.

اشتراک گذاری :