شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار دیدگاه همراه دامنه همکاری‌ خود با چارگون را توسعه داد.

استقرار نرم‌افزار دیدگاه همراه در شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان با نام اختصاری CES، در سال 1371 به عنوان مرکز مهندسی شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان تشکیل و سپس بعنوان یک شرکت مستقل در اداره ثبت شرکت‌های شیراز به ثبت رسید. مدیران شرکت به اتفاق تیم کارشناسی مجرب، خدماتی چون مشاوره مهندسی سیمان در رشته‌های مختلف تخصصی شامل تهیه طرح‌های توجیهی فنی و اقتصادی، برنامه ریزی و کنترل پروژه، طراحی و مهندسی پایه و تفصیلی، مشاوره برق، کنترل و ابزار دقیق، مطالعات معدن، مدیریت پروژه افزایش ظرفیت و طرح‌های توسعه کارخانجات، بهینه‌سازی و نو‌سازی، خدمات کارخانه‌ای در زمینه فرآیند، مکانیک و برق، نظارت بر اجرا، ساخت تابلوهای برق و کنترل، راه‌اندازی و بهره‌برداری و آموزش نیروی انسانی را به کارخانجات مختلف سیمان ارائه کرده‌اند.
این شرکت با انتقال دانش فنی، استفاده از تکنیک‌های نوین این امکان را فراهم نموده تا نه تنها گامهای اساسی و مهمی در جهت بومی نمودن صنعت سیمان کشور برداشته شود، بلکه زمینه های ایجاد اشتغال مناسب و کاهش ارزبری پروژه‌های صنعتی را فراهم کند. شرکت سهامی عام سیمان فارس و خوزستان با ادغام شرکت مهندسی مشاور ایران و هند در سال 1388 با شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان، این شرکت را بعنوان تنها شرکت و زیر مجموعه خود در زمینه ارائه خدمات مهندسی و فنی معرفی کرد.
وب سایت اینترنتی شرکت خدمات مهندسی سیمان فارس و خوزستان با آدرس https://www.fkces.ir در دسترس است.

اشتراک گذاری :