نهمین گردهمایی سالانه چارگون با هدف ارائه گزارش و تشریح آخرین توسعه‌های کمی و کیفی نرم‌افزارهای دیدگاه  با حضور نمایندگان بیش از 1500 سازمان مشتری، برگزار می‌شود.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.


به گزارش روابط عمومی، نهمین گردهمایی سالانه چارگون روز 7 دیماه با میزبانی از حداقل 1400 نفر از مدیران ارشد و متخصصان حوزه‌های فناوری اطلاعات، منابع‌انسانی، مالی و پشتیبانی کسب و کارهای مختلف اعم از سازمان‌های دولتی و خصوصی در مرکز بین‌المللی همایش‌های برج میلاد، ‌برگزار خواهد شد.
شرکت چارگون با انتخاب شعار« در جمع بهترین تجربه‌ها» برای نهمین گردهمایی تلاش کرده است تا علاوه بر معرفی سازمان‌های پیشرو  در حوزه بهره‌برداری از نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، زمینه تعامل، گفت‌وگو و ترغیب سایر مشتریان برای الگوبرداری از تجربیات موفق سازمان‌های برتر را فراهم کند.
گردهمایی سالانه چارگون امسال علاوه بر برگزاری مراسم اصلی و معرفی توانمندی‌های نرم‌افزارهای دیدگاه با 3 بخش جانبی کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه کسب و کارها و پنل گفت و‌گوی فعالان فناوری اطلاعات همراه خواهد بود. در بخش اول و مراسم اصلی گردهمایی، مدیران چارگون به معرفی توانمندی‌های مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه و جدیدترین دستاوردهای آن در پنج حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها خواهند پرداخت.
در بخش پنل گفت‌وگوی فعالان فناوری اطلاعات نیز قرار است جمعی از مدیران و افراد باتجربه حوزه فناوری اطلاعات درباره بهترین تجربیات خود از راه‌اندازی نرم‌افزارهای سازمانی و بهره‌برداری از آنها به بحث و تبادل نظر بپردازند.
برگزاری نمایشگاه‌ کسب‌ و کارها با حضور 20 سازمان از صنایع مختلف بخش جذاب گردهمایی نهم چارگون و مشتریانش است. این نمایشگاه، فرصتی برای تعامل و هم‌افزایی بین این مجموعه‌ها و مدیران مدعو در گردهمایی خواهد بود.
در ادامه نیز با تدریس اساتید برجسته و بنام حوزه‌های مختلف  آموزشی کارگاه‌های فنی در دو نوبت صبح و عصر برای ارائه تجربیات شاخص نرم‌افزارهای دیدگاه و همچنین موضوعات عمومی‌تر حوزه فناوری، تدارک دیده‌ شده‌اند.
نهمین گردهمایی سالانه چارگون امسال نیز با معرفی 10 سازمان برگزیده در حوزه کاربری کمی و کیفی نرم‌افزارهای سازمانی دیدگاه، همراه خواهد بود.
تقدیر از «سازمان‌های الکترونیکی برگزیده» در بهره‌برداری موثر از سیستم‌های اطلاعاتی دیدگاه با هدف برقراری تعامل دوسو‌یه‌، آگاهی‌رسانی و همراهی کامل کاربران دیدگاه در تمامی مراحل، طراحی و اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری :