موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی همکاری خود با چارگون را توسعه داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

رئیس واحد فناوری اطلاعات موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با اعلام این خبر به روابط عمومی چارگون گفت از حدود 6 سال پیش تا به حال علاوه بر سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل، فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE , LINK از نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در ساختار اداری موسسه استفاده می‌کنیم.
عابدینی ادامه داد به دلیل پشتیبانی مفید و پیگیرانه چارگون و بهره‌گیری از مزایای سیستم‌های جامع دیدگاه، نرم‌افزارهای پرسنلی و حقوق و دستمزد از راهکار منابع انسانی دیدگاه را نیز برای ادامه همکاری با چارگون انتخاب کرده‌ایم.
وی ادامه داد‌: سیستم‌های یکپارچه سازمانی دیدگاه به دلیل ارتباط بین اطلاعات نرم‌افزارها در یک بستر و معماری یکسان  علاوه بر کاهش هزینه‌های سازمان و جلوگیری از عملکرد جزیزه‌ای ساختارها به افزایش ضریب سرعت و دقت در نقل و انتقال اطلاعات کمک می‌کنند.
به گفته رئیس واحد فناوری اطلاعات موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در حال حاضر 75 کاربر در این مجموعه از نرم‌افزارهای دیدگاه استفاده می‌کنند.
گفتنی است از سوی چارگون سرکار خانم رویا داخته مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :