شهرداری آبیک با خرید لیسانس و ارائه خدمات، نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه از راهکار مدیریت منابع انسانی، دامنه همکاری خود با چارگون را گسترده‌تر کرد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، ‌شهرداری آبیک پیش از این نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری را برای ساماندهی گردش نامه‌ها و امور اداری نصب و راه‌اندازی کرده بود. این شهرداری همچنین از خدمات سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و تبادل اطلاعات برون سازمانی ECEو  Link بهره می‌برد.
شهرداری آبیک در همکاری تازه با چارگون نیز عملیاتی‌سازی نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه از راهکار مدیریت منابع انسانی را برای پوشش امور پرسنلی 150 کارمند خود برگزیده است.
اهمیت نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در سازمان‌های بهره‌بردار این است که کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و مالی دیدگاه چه مستقیم و چه با واسطه، اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند.
نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه به همراه نرم‌افزار تشکیلات سازمانی از سیستم‌های پایه‌ای حوزه منابع انسانی دیدگاه شمرده می‌شوند و برخلاف بسیاری سیستم‌های مشابه، عملکردی فراتر از مفهوم کارگزینی الکترونیک را ارائه می‌دهد.
نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکزکردن اطلاعات پرسنل و انجام امور مختلف احکام و پرونده‌های پرسنلی طراحی شده است و با در اختیار داشتن امکانات متعدد،  نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
ساختار منعطف و طراحی داینامیک نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه، بستر مناسبی برای پیاده‌سازی انواع مختلف متدولوژی‌های مدیریت منابع‌انسانی در سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی فراهم کرده است.
قابلیت انطباق با قوانین مختلف کشور مانند خدمات کشوری، قانون کار، هیات علمی و … مزیت ویژه‌ این نرم‌افزار به شمار می‌آید.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد مدیریت این پروژه را برعهده دارد.

اشتراک گذاری :