خانواده چارگون روز جمعه 9 دی‌ماه با برگزاری مسابقات فوتبال حبابی بین همکاران شرکت، یک روز خاطره‌انگیز دیگر را رقم خواهد زد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، کمیته رفاهی شرکت با هدف ایجاد نشاط و لحظات خاطره‌انگیز و ترویج روحیه تیمی، جام فوتبال حبابی را برای برگزاری بین کارکنان، ترتیب داده است.
این مسابقات در روز جمعه 9 آذر از ساعت 9 الی 18 با حضور تیم‌های مختلف شرکت‌کننده که با حضور همکاران واحدهای مختلف تشکیل شده، برگزار می‌شود. تیم‌های شرکت‌کننده را 7 نفر شامل 5 نفر یار اصلی و 2 نفر ذخیره از همکاران شاغل در شرکت تشکیل می‌دهند.
بنابراین گزارش، برگزاری و داوری مسابقات، توسط کمیته فوتبال حبابی صورت می‌گیرد. این کمیته که تحت نظارت فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کند،‌ مسئولیت نظارت و اجرای تمامی مراحل این مسابقات شامل قرعه‌کشی تیم‌ها، آموزش اعضای تیم، داوری و … را برعهده دارد.
در پایان این مسابقات به تیم‌های اول تا سوم هدایایی به  تقدیم خواهد شد که بر این اساس تیم‌اول مبلغ 2000000 تومان، تیم دوم 1500000 تومان و تیم سوم مبلغ 10.000.00 تومان، هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.
کمیته رفاهی شرکت چارگون از همه همکاران دوستدار و طرفداران تیم‌های شرکت‌کننده دعوت  کرده است تا با حضور خود به تشویق تیم‌های منتخب خود بپردازند.
علاقمندان می‌توانند با #chargoonia این رویداد و نتایج آن را در شبکه‌های اجتماعی چارگون دنبال کنند.

کمیته رفاهی چارگون
کمیته رفاهی چارگون

اشتراک گذاری :