دفتر حساب مشتریان چارگون از مهاجرت 70 سازمان مشتری به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه از آغاز سال 97 تا پایان آبان‌ماه 98 خبر داده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر حساب مشتریان با تغییر نسل 4 به نسل 5 این نرم‌افزارها در مجموع 1100000 کاربر به بهره‌برداران نرم‌‌افزارهای دیدگاه 5 افزوده‌ شده‌اند.
تغییر نیازهای سازمانی اعم از سرعت، سهولت دسترسی، دقت و پوشش مفاهیم جدید از مهم‌ترین دلایل زمینه‌ساز برای طراحی و تولید نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه در شرکت چارگون بوده‌اند. همه این عوامل موجب شده تا مهاجرت سازمان‌های مشتری به نسل 5 دیدگاه با توجه به بهره‌برداری بیش از 98 درصد آنها از نرم‌افزار مکاتبات با سیستم‌های اتوماسیون اداری آغاز و کم‌کم به سایر حوزه‌های نرم‌افزاری دیدگاه، سرایت کند.
سازمان‌های بزرگی مانند اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جامعه المصطفی العالمیه، بانک کشاورزی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در تهران و شهرهای مختلف مانند اصفهان، سبزوار، جهرم، رفسنجان و چندین مرکز علمی و تحقیقاتی بزرگ از جمله مهاجرین نسل 4 به 5 دیدگاه، بوده‌اند.
بنا بر گزارش دفتر حساب مشتریان چارگون، ویژگی مهم دیدگاه 5 Cross-browser و cross-platform ا‌ست که در نتیجه آن، استفاده از این نرم‌افزارها به مرورگر یا پلتفرم خاصی وابستگی ندارد و کاربری آن با همه مرورگرهای موجود امکان‌پذیر است. از آنجا که بهره‌برداری از دیدگاه، دیگر منحصر به داشتن مرورگر IE نیست، کاربران سازمانی از تحول و پویایی و سرعت بخشی امور در ساختارهای سازمانی خبر داده‌اند.
از ویژگی‌های ممتاز دیگر در نسل 5 نرم‌افزارهای دیدگاه این است که کاربران سازمان مشتری می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از دیدگاه ۴ و ۵ استفاده کنند که این ویژگی نیز به‌شدت در سازمان‌های مشتری که به نسل پنجم مهاجرت کرده‌اند، مورد استقبال قرار گرفته است.
از امکانات دیگر نسل پنجم دیدگاه را می‌توان به قابلیت استفاده همزمان از بخش‌های مختلف منوی اداری و Multi-Window شدن نرم‌افزارها اشاره کرد که زمینه دسترسی آسان کاربران به لایه‌های مختلف را فراهم کرده است. این قابلیت سرعت کاربران را افزایش داده و به‌تبع آن بهره‌وری سازمانی را بالا برده است.
عدم نیاز به آپدیت office‌، افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد، امکان ویرایش موجودیت‌های متنی به‌صورت هم‌زمان و افزایش کیفیت تجربه کاربری از دیگر امکانات نسل جدید دیدگاه‌اند که مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌اند.
بنابر اعلام دفتر حساب مشتریان چارگون از آنجا که حفظ رضایتمندی مشتری و کاربردپذیری هرچه بیشتر نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری از اهداف اصلی چارگون است، تعامل چارگون و مشتریان درباره بهره‌برداری از نسل جدید نرم‌افزارهای دیدگاه، بسیار قابل‌قبول و دارای فرآیندی روشن و شفاف است.
این دفتر با مأموریت ویژه برای پیگیری نیازمندی‌های مشتری معتقد است مهاجرت به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه و درک اهمیت حرکت و توسعه هم‌زمان با تکنولوژی‌های روز در سازمان‌های بهره‌بردار دیدگاه به خوبی نهادینه شده و در آینده نزدیک شاهد مهاجرت تعداد بیشتری از سازمان‌های بهر‌ه‌بردار دیدگاه به نسل پنجم نرم‌افزارهای دیدگاه خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، اسامی سازمان‌های متعددی از جمله شرکت‌های تأمین سرمایه بانک ملت، چگالش، اتاق اصناف ایران، شرکت هگزا،‌ بیمه مرکزی، استانداری اردبیل، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ‌ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت پامیدکو و … در فهرست سازمان‌های مهاجر به دیدگاه 5 قرار دارند.

اشتراک گذاری :