کارگاه یک روزه آموزش زبان مدلسازی BPMN در دانشگاه الزهرا چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ برگزار خواهد شد.

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر و معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا با همکاری چارگون کارگاه یک روزه آموزش زبان مدلسازی BPMN ویژه دانشجویان دانشگاه الزهرا را برگزار می‌کند.

محتوای این کارگاه به دانشجویان حوزه کامپیوتر کمک می‌کند تا بدانند« BPMN چیست و تیم مدل‌سازی فرآیندهای کسب و کار چه نقش‌هایی دارد؟ » و با استفاده از این مهارت برای بخش تخصصی و پرکاربردی در بازار کار آماده شوند.

 

کارگاه یک روزه آموزش زبان مدل‌سازی BPMN ویژه دانشجویان دانشگاه الزهرا
کارگاه یک روزه آموزش زبان مدلسازی BPMN در دانشگاه الزهرا

 

محور اصلی این کارگاه آموزشی، چگونگی طراحی فرآیندهای سازمان با زبان BPMN و امکان پیاده‌سازی آن در نرم‌افزار BPMS است که توسط سمانه علیپور-کارشناس استقرار مدیریت فرآیندهای کسب و کار شرکت چارگون، به صورت تئوری و عملی تدریس می‌شود.
در این کارگاه که به صورت آنلاین در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود موارد زیر ارائه خواهد شد:

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
  • آشنایی با مفاهیم پایه‌ای BPM
  • آشنایی با انواع زبان مدل‌سازی
  • آموزش BPMN مقدماتی شامل انواع Task، انواع Gateway، انواع Event
  • پیاده‌سازی یک نمونه فرآیند در نرم افزار BPMS

علاقمندان به یادگیری مفاهیم گسترده این حوزه می‌توانند از ویدیو‌های آموزشی زبان مدلسازی BPMN در کانال آپارات چارگون استفاده کنند.

 

ویدیو‌های آموزشی زبان مدلسازی BPMN در کانال آپارات چارگون
ویدیو‌های آموزشی زبان مدلسازی BPMN در کانال آپارات چارگون

 

BPMN مخفف عبارت Bussiness Process Modeling & Notation زبان استاندارد نمادگذاری برای مدلسازی و نمایش فرآیندهای کسب‌وکار است و طرحی گرافیکی، شفاف و کامل از آنچه فرآیندها هستند را  ترسیم می‌کند.
این زبان در واقع توافقی بین ذینفعان و طراحان فرآیند و همچنین ابزارهای مدلساز است تا به جای استفاده از نمادهای مختلف جهت مدلسازی فرآیندهای کسب‌وکار از یک مجموعه نماد واحد برای درک راحت‌ و آسان‌ مدل‌ها استفاده کنند. نسخه 2 زبان استاندارد BPMN جامع‌ترین و کاربردی‌ترین زبان برای مدلسازی است.

دانشجویان فناوری اطلاعات، کامپیوتر و نرم‌افزار و اکثر رشته‌های مدیریت با آشنایی با مفاهیم مدیریت فرآیندهای کسب و کار و زبان مدلسازی BPMN می‌توانند به مهارت‌های سازگار با نیازهای بازار کار دست پیدا کنند.

 

اشتراک گذاری :