خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با این آگاهی که توسعه اقتصادی در گستره صنعت و معدن در گرو ارتباط مؤثر و کارا بین بنگاه‌های اقتصادی همگن از یکسو و سازمان‌های دولتی از سوی دیگر است، جهت برنامه‌های عملیاتی و تلاش خود را بر ایجاد هم‌افزایی بین اعضاء در انجمن‌های همگن و همکاری صمیمانه این نهاد با سازمان‌ها و مراکز دولتی متمرکز نموده است. چارگون و خانه صنعت کرمان همکاری خود را در پیاده‌سازی پروژه‌های دیدگاه آغاز کردند.

خانه صنعت و معدن کرمان در تیر ماه سال 1400 برای پیاده‌سازی نرم‌افزارهای دیدگاه با شرکت چارگون وارد همکاری شد. در این پروژه نرم‌افزارهای مالی و خزانه‌داری دیدگاه در این مجموعه به بهره‌برداری رسید. به این ترتیب با انعقاد قرارداد همکاری چارگون و این سازمان، 15 پرسنل این مجموعه به جمع میلیونی کاربران نرم‌افزارهای دیدگاه پیوستند.

فرآیندهای پیاده‌سازی شده در این مجموعه

سازمان از نرم‌افراز خاصی استفاده نمی‌کرد و بیشتر اطلاعات در اکسل نگه‌داری می‌شد. کارهای مالی سازمان برون‌سپاری شده بود و توسط شرکتی خارج از سازمان انجام می‌شد. در این مجموعه کلاس‌های آموزشی برگزار شد و با همکاری خوب واحد IT مشتری و تیم قوی پشتیبانی فنی چارگون استقرار نرم‌افزارهای حسابداری و خزانه‌داری با موفقیت انجام شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

پیاده‌سازی سیستم‌های یکپارچه دیدگاه در حوزه حسابداری مالی و خزانه‌داری ضمن تسهیل اجرای فرایندها، ابزارهای مدیریتی را نیز در مجموعه توسعه داد. در عین حال امکان گزارش‌گیری در لحظه از داده‌های انبار و اموال با نصب نرم‌افزارهای دیدگاه ایجاد شد.

کاربرد مهم نرم‌افزار خزانه‌داری مدیریت انواع دریافت و پرداخت است که با قابلیت‌های متنوع خود نیازهای انواع کسب‌وکارهای بخش خصوصی (بازرگانی، تولیدی و خدماتی) را پوشش می‌دهد. مدیریت تنخواه گردان‌‌های شرکت و همچنین مدیریت تضامین نیز از طریق این نرم‌افزار قابل انجام است.

مزایای پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مالی در خانه صنعت و معدن کرمان

  • یکپارچگی نرم‌افزارها
  • استفاده از گزارش‌ساز در نرم‌افزار
  • ثبت اسناد اتوماتیک
  • امکان تهیه صورت‌های مالی
  • مدیریت حسابداری شرکت‌ها و شعب زیرمجموعه

اشتراک گذاری :