مدیرعامل موسسه خیریه همگام از ارائه نسخه رایگان سیستم اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسات و نهادهای خیریه خبر داد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
ارائه نسخه رایگان اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسات خیریه
ارائه نسخه رایگان اتوماسیون اداری دیدگاه به موسسات خیریه

دامور درویشی در گفت‌‌و گو با روابط عمومی چارگون گفت: همگام، یک موسسه نیکوکاری دانش_محور است که بخش بزرگی از حامیان آن در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور فعالیت دارند.
وی ادامه داد: با هدف استفاده بهینه از این توان بالقوه در موسسه همگام تصمیم گرفته شد تا با تعریف ساختاری مناسب و قابل اجرا به کمک‌های کارشناسی حامیان خود برای توانمندسازی و تجهیز سایر موسسات به فناوری‌‌های روز دنیا گامی موثر برداریم.
مدیرعامل موسسه خیریه همگام با بیان اینکه بهره‌گیری از ابزارهای نوین، بهبود عملکرد، کاهش هزینه‌‌ها، بهینه‌سازی فرآیندها و مدیریت منابع انسانی را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تمامی این عناصر از جمله اساسی‌ترین نیازهای نهادهای غیرانتفاعی هستند که این طرح، آنها را مرتفع می‌کند.
درویشی یادآور شد: موسسه همگام از سال 1391 ارائه این خدمات به موسسات خیریه را آغاز کرده و تاکنون به موسساتی از جمله آسایشگاه خیریه کهریزک، بنیاد صرع ایران، بنیاد خیریه کامرانی، موسسه آموزشی نیکوکاری رعد، کانون معلولین توانا، موسسه خیریه توانا، موسسه خیریه زنجیره امید، موسسه خیریه رفاه کودک (بنیاد کودک ایران)، موسسه خیریه طلوع بی‌نام ونشان‌ها و خیریه نیکان، نسخه رایگان اتوماسیون اداری دیدگاه را ارائه کرده است.
به گفته وی، موسسه همگام آماده است تا علاوه بر ارائه مجوز رایگان ‌نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در زمینه‌های مختلفی چون روابط عمومی الکترونیکی، مکانیزه کردن روال‌های کاری با بهره‌گیری از ابزارهای اتوماسیون اداری، راه‌اندازی شبکه و طراحی وب سایت، به عنوان مشاور در کنار دیگر موسسات و نهادهای خیریه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری :