لیسانس و امکان ارائه خدمات، نصب و عملیاتی‌سازی اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه برای بهره‌برداری در اختیار مدیران 3 سازمان مشتری چارگون قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی چارگون، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه برای دسترسی آسان مدیران به کارتابل‌های روزانه‌اشان به شرکت تولید نیروی برق حرارتی شهید رجایی قزوین، شهرداری هشتگرد و گروه صنعتی آذر غلطک ارائه شده‌است.
هر 3 سازمان خریدار اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه از کاربران قدیمی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه هستند که نرم‌افزار مکاتبات 5 و سرویس‌های تبادل اطلاعات برون سازمانی ECE ،LINK به همراه سرویس ارسال و دریافت فکس را از راهکار اتوماسیون اداری مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه برگزیده‌اند.
این 3 سازمان کاربر دیدگاه، پیش از این سابقه بهره‌مندی از قابلیت‌های نسخه وب نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را برای گردش مکانیزه مکاتبات اداری و پشتیبانی و نگهداری از مستندات مختلف مانند نامه‌های اداری، فرم‌ها، فکس و .. را در کارنامه خود دارند.
این 3 شرکت در ادامه همکاری‌های خود با چارگون، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را انتخاب کرده‌اند تا همچنان بتوانند از قابلیت‌های نرم‌افزار مکاتبات برای انجام امور اداری خود بهره ببرند.
دیدگاه همراه محصولات نرم‌افزاری چارگون بر روی پلتفرم همراه شامل موبایل، تبلت و … است و عملیات‌های پُرمصرف برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را در خود جای داده است.
اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه را برای آنها ایجاد می‌کند.
لازم به ذکر است که مدیریت این پروژه‌ها در شرکت تولید نیروی برق حرارتی شهید رجایی قزوین، شهرداری هشتگرد و گروه صنعتی آذر غلطک را آقایان مهدی راد  و علی قاسم‌پور از سوی چارگون بر عهده دارند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :