نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری از سوی تیم فنی چارگون در 15 سازمان مشتری نصب و راه‌اندازی شد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

به گزارش روابط عمومی چارگون، تیم فنی شرکت توانست با هدف ایجاد تحول در ساختار اداری، نرم‌افزار مکاتبات 5 را در دانشگاه ارومیه، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شرکت‌تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت ایده آرمانی آراد و شرکت گاز استان قم عملیاتی کند.
بنابراین گزارش، مدیران فنی چارگون همچنین این نرم‌افزار را به همراه سرویس‌های ECE و ایمیل را در شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبانور،‌ پارس دارو، توسعه مسکن ایران، شرکت‌های نیرو مهار، تهران بوستن و همچنین شهرداری لاهیجان نصب و راه‌اندازی کردند.
استقرار نرم‌افزار مکاتبات 5 و دیدگاه همراه نیز در شرکت‌‌های کارگزاری بانک توسعه صادرات، توسعه و احداث پروژه‌های صنعتی، شرکت ساختمانی آراد و شرکت نوین ایده فاخر ایرانیان از سوی کارشناسان چارگون با موفقیت انجام شد.
تیم فنی چارگون تلاش کرد تا در استقرار این پروژه‌ها امکان بهره‌برداری از تمامی قابلیت‌ها و فیچرهای نرم‌افزار را از طریق آموزش راهبران و کاربران در اختیار سازمان‌های مشتری قرار دهد.
شرکت چارگون، همواره پوشش همه نیازهای کاربران اتوماسیون اداری را به عنوان اصلی‌ترین و محوری‌ترین هدف خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مورد توجه قرار داداه است؛‌ به همین دلیل توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی بسیار قابل توجه است.
نرم‌افزار مکاتبات 5 دیدگاه با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداری اسناد و مکتوبات و حذف کاغذ و روش‌های سنتی مکاتبات اداری در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار  مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد و مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به حذف کامل کاغذ از ساختار اداری(Paperless)، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری و بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران و افزایش قابلیت‌ها و پویایی نرم‌افزار، اشاره کرد.
گفتنی است مدیریت این پروژه‌ها از سوی تیم فنی چارگون را سرکار خانم شراره رضائیه و آقایان مهدی راد و علی قاسم‌پور برعهده داشته‌اند.

اشتراک گذاری :