مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات آبفای زنجان گفت:‌ مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با جلب نظر سازمان‌های مشتری در تولید محصول به ابزاری کارآمد در شرکت‌های آبفا بدل شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
نرم‌افزارهای دیدگاه، کارآمد‌ترین مجموعه در حوزه سازمانی است
نرم‌افزارهای دیدگاه، کارآمد‌ترین مجموعه در حوزه سازمانی است

مهندس جمال براتی در گفت‌وگو با روابط عمومی چارگون با اشاره به بهر‌ه‌برداری نرم‌افزارهای یکپارچه دیدگاه در راهکارهای مالی، لجستیک، منابع انسانی و اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت آبفای زنجان تاکید کرد: نرم‌افزارهای دیدگاه، کارآمد‌ترین و کامل‌ترین مجموعه نرم‌افزاری در حوزه سازمانی‌ست و قطعا ویژگی یکپارچگی نر‌افزارهای آن مزیتی قابل توجه برای مشتریان چارگون است.
وی با اشاره به اینکه قابلیت‌ها و امکانات مجموعه دیدگاه با وجود پشتیبانی مناسب، بهترین راهکارها را در اختیار سازمان‌های مشتری قرار می‌دهد گفت: آبفای زنجان برنامه‌ریزی دقیقی برای دیجیتالی کردن کلیه ساختارهای خود دارد و موفق شده است تا فرآیندهایی را مکانیزه و پیاده‌سازی کند که کمتر در سازمان‌های دیگر مورد توجه بوده‌اند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت آبفای زنجان خاطرنشان کرد: مطمئنم با وجود زیرساخت‌های منعطف و پتانسیل‌های موجود در مجموعه دیدگاه می‌توان بنا به خواست و نیاز مشتریان، امکانات بیشتری به این مجموعه اضافه کرد؛ چنانکه اخیرا شرکت چارگون جلسه هم‌اندیشی برای ارائه راهکارهای نرم‌افزاری مشترک حوزه مالی و لجستیک را با حضور مدیران مالی و آی‌تی شرکت‌های آبفای برخی از استانها برگزار کرد و به نتایج خوبی هم رسید.
براتی یادآورشد: شرکت‌های حوزه آب و فاضلاب به دلیل ساختار متنوع و متفاوت اداری و مالی از چارگون انتظار دارند تا برای تسهیل امور بهم پیوسته در حوزه مالی و لجستیک به ویژه در زمینه اسناد مالی، ‌راهکار مکانیزه ومنسجم دردیدگاه به آنها ارائه کند که خوشبختانه این انتظار از سوی مدیران و کارشناسان چارگون مورد توجه واقع شده است.
گفتنی است جلسه هم اندیشی مدیران انفورماتیک و مالی شرکت‌های آب و فاضلاب بهره‌بردار دیدگاه برای دستیابی به راهکار ثبت اتوماتیک اسناد انبار و اموال در سیستم حسابداری دیدگاه 17 آبانماه در چارگون برگزار شد.

اشتراک گذاری :