نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه از راهکار اتوماسیون اداری برای ایجاد پویایی سازمانی و تسهیل روند مکاتبات اداری در 6 سازمان مشتری چارگون عملیاتی شد. 

به گزارش روابط عمومی چارگون،  نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه در شرکت زمین آب‌پی، موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش، بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری، شرکت ملی صنایع مس ایران،  شرکت نیرو آتیه صبا و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان  نصب و راه‌اندازی شده است.

بنابراین گزارش ، تیم فنی چارگون نرم‌افزار مکاتبات 5 و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را در موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش ،شرکت زمین آب‌پی  و بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری نصب کرده است.

این تیم شرکت ملی صنایع مس ایران را به نرم‌افزارهای  مکاتبات 5 و مدیریت فرآیندها و سرویس‌های دریافت و ارسال ایمیل، فکس و ECE،  LINK تجهیز کرده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

 در ادامه نیز اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه 4 و شرکت نیرو آتیه صبا به نرم‌افزار مکاتبات 5 از راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز شده‌اند.

نسل جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در کسب وکارهای مختلف علاوه بر حذف کاغذ از ساختار اداری و مکانیزه کردن مکاتبات، پیگیری نامه‌ها ، آرشیو و مدیریت اسناد را نیز به مدیران و کاربران اعطاء می‌کند.
این نرم‌افزار با قابلیت‌هایی مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو‌chat ،collaboration ،Drag and drop   دیدگاه همراه، پلتفرم همراه محصولات نرم‌افزاری شرکت چارگون شامل موبایل، تبلت و … است که گزیده‌ای از عملیات‌های پُرکاربرد برخی از نرم‌افزارهای دیدگاه را دارا هستند.

اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه، پوشش برخی از عملیات‌‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه را بر روی موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این اپلیکیشن با قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه و همچنین دریافت پیام‌ها و ارجاع آنها، لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را مرتفع و زمینه انجام عملیات روزانه در هر مکان و زمان را برای آنها فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری :