کارشناسان استقرار اتوماسیون اداری چارگون، محصولات نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه را در 3 سازمان مشتری عملیاتی کردند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.
اتوماسیون اداری دیدگاه
اتوماسیون اداری دیدگاه

به گزارش روابط عمومی چارگون،‌ در این استقرارها شرکت رهپویان پردازش‌گستر صحرا به نرم افزارهای مکاتبات، جلسات و سرویس فکس دیدگاه مجهز شده است.
این شرکت با وجود قرار گرفتن در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر دارد تا با خرید محصولات نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه، یکپارچگی و سرعت گردش مکتوبات را در ساختار اداری خود نهادینه کند. مدیران این شرکت همچنین، دیدگاه همراه را برای دسترسی دائمی‌ به کارتابل‌های روزانه انتخاب کرده‌اند.
شرکت پتروشیمی کاویان نیز در ادمه فعالیت تیم استقرار اتوماسیون اداری چارگون به نرم افزارهای کارها، جلسات و تابلو اعلانات دیدگاه مجهز شده است.
این شرکت با پراکندگی جغرافیایی در 3 استان برای سهولت در پیگیری امور اعم از امور جاری اداری و پروژه‌های فنی و عملیاتی، استفاده از نرم‌افزار کارها را برگزیده و بهره‌‌گیری از آن را در دستور کار پرسنل خود قرار داده است.
برگزاری جلسات متعدد حضوری و مجازی که به صورت تکرارپذیر در شرکت پتروشیمی کاویان برگزار می‌شود نیز زمینه بهره‌برداری از نرم‌افزار جلسات دیدگاه را در شرکت پتروشیمی کاویان فراهم کرده است. قابلیت‌های این نرم‌افزار از سوی مدیران و پرسنل شرکت به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.
از سوی دیگر با نصب تابلو اعلانات دیدگاه، امکانی در اختیار روابط عمومی این شرکت قرار داده شد تا اطلاعیه‌ها و اعلامیه‌های شرکت را به صورت یکپارچه و همزمان به رویت کاربران در تهران، عسلویه، اهواز و کرمانشاه برساند.
کارشناسان استقرار اتوماسیون اداری چارگون همچنین شرکت تجارت پروتئین ایلیا را به نرم افزار مکاتبات از محصولات نرم‌افزاری اتوماسیون اداری دیدگاه مجهز کردند.
پراکنده بودن دفاتر این شرکت، اصلی‌ترین مشکل برای گردش نامه‌های داخلی با سرعت و دقت مناسب بود که با راه‌اندازی مکاتبات دیدگاه در بستر وب، برطرف شد.

اشتراک گذاری :