شرکت صنایع آذر آب با هدف ایجاد تحول سازمانی به نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه و نرم افزارهای مدیریت فرآیندها مجهز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت صنایع آذر آب با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای مکاتبات دیدگاه همراه، مکاتبات5، سرویس‌های ارسال و دریافت ایمیل و BPMS همکاری خود با چارگون را آغاز کرده است.
نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه همراه از محصولات نوآورانه چارگون در پلتفرم موبایل است که قابلیت‌هایی از نسخه وب مکاتبات دیدگاه را در خود جای داده است.
این اپلیکشن موبایلی به مدیران و کاربران خود امکان استفاده از عملیات‌های پرکاربرد نرم‌افزار مکاتبات مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پاسخ‌دهی و ارجاع پیشنویس‌ها را می‌دهد.
کاربران مکاتبات دیدگاه همراه همچنین امکان تبدیل پیشنویس‌ها به نامه را دارند میتوانند پاسخ‌ها و ارجاع پیام‌ها را مشاهده و آن‌ها را به راحتی انجام دهند.
بدیهی است که برای بهره‌مندی از قابلیت‌های دیدگاه همراه باید در سازمان بهره‌بردار، سرور دیدگاه نصب باشد تا کاربران بتوانند از این اپلیکیشن موبایلی بهره ببرند.
در حال حاضر نسل جدید مکاتبات5 از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در حوزه اتوماسیون اداری با قابلیت‌ها و مزیت‌های بیشتری در اختیار سازمان‌های مشتری قرار گرفته است.
شرکت صنایع آذر آب نیز با تجهیز ساختار اداری خود به نرم‌افزار مکاتبات 5 تلاش دارد تا از قابلیت‌های این نرم‌افزار در حذف کاغذ و سیستم سنتی مکاتبات، مکانیزه کردن گردش اداری نامه‌ها و مکاتبات، پیگیری و آرشیو نامه‌ها، اسناد و … برای روانی و تسهیل ساختار اداری خود بهره ‌ببرد.
استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، امکان تعامل و گفت‌و‌گو (chat) افراد با یکدیگر وcollaboration ،Drag and drop، افزایش کارکرد کیبورد و کیفیت تجربه کاربری بر میزان کارآمدی و تاثیرگذاری نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ افزوده و قابلیت‌های آن را نسبت به نسل قبلی به طور قابل توجهی، بهبود و توسعه داده است.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای علی قاسم‌پور مدیریت این پروژه در شرکت صنایع آذر آب را برعهده دارد.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

اشتراک گذاری :