پرش به محتوای اصلی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر: هوشمندسازی دانشگاه با نرم‌افزارهای جامع دیدگاه، محقق شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: استقرار نرم‌افزارهای جامع دیدگاه به هوشمندسازی امور اداری و مالی در این دانشگاه منجر شده است.


دکتر رحمتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را جزء دانشگاه‌های برتر و شناخته شده در سطح کشور و جهان دانست و افزود: نیاز جدی به ایجاد تناسب بین ساختار اداری دانشگاه و شهرت و آوازه‌اش موجب شد تا برنامه جامعی برای اصلاح نظام اداری و مالی آن تدوین شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌طور مستقیم با دو هزار نفر و به‌طور غیرمستقیم با هزاران دانشجو، عضو هیئت علمی و پیمانکاران بخش‌های مختلف، ارتباط دارد. به همین دلیل باید شرایطی را فراهم می‌کردیم که بتوانیم به‌طور سیستمی و آسان به درخواست‌های متعدد و متنوع این افراد پاسخ بدهیم.

وی با بیان اینکه نرم‌افزارهای جامع دیدگاه سطح ارائه خدمات اداری و منابع انسانی در این دانشگاه را ارتقاء داده است، گفت: تلاش زیادی کرده‌ایم تا با همکاری چارگون، روش‌های پاسخ‌‌گویی به مخاطبانمان را با رشد تکنولوژی‌های جدید، همگام کنیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: اخیراً با استقرار نرم‌افزار میز خدمت دیدگاه در دانشگاه، شاهد تحول بزرگی در ایجاد ارتباط هوشمند و سیستمی بین دانشگاه و طیف وسیعی از مخاطبان در گروه‌های مختلف هستیم.
وی ادامه داد: با استفاده از سامانه پیشخوان ارباب رجوع دیدگاه، این امکان فراهم شد که کسانی که مطالبه‌ای دارند به جای مراجعه حضوری با ارسال و ثبت نیازشان در سامانه، مطمئن باشند که پیگیری‌های اداری درخواست‌شان انجام می‌شود و نیازی به صرف انرژی و وقت برای مراجعه حضوری نداشته باشند.

وی، تسهیل ارتباط با دانشگاه را از مزیت‌‌های استقرار نرم‌افزارهای جامع دیدگاه دانست و گفت: یکپارچگی اطلاعات امور اداری و مالی از دیگر دستاوردهای دانشگاه پس از هوشمندسازی بوده است.
دکتر رحمتی خاطرنشان کرد: نقایص زیادی در ارتباط بین امور مالی و اداری دانشگاه وجود داشت که با امکانات نرم‌افزارهای دیدگاه که حتی برخی از آنها مطابق نیاز دانشگاه سفارشی‌سازی شد‌اند، برطرف شدند.
به گفته وی، دریافت گزارش‌های آماری و تخصصی از محل هزینه عاملین، اعتبارات و سیستم تعهدی و… در هوشمندسازی اطلاعات و یکپارچه‌سازی آنها بهینه و کارآمدتر شده‌اند.
وی یادآور شد: هوشمندسازی اطلاعات دانشگاه، موجب شده تا نرم‌افزارهای جامع دیدگاه در یک ارتباط منطقی کلیه نیازهای اداری و منابع انسانی دانشگاه را پوشش دهند. مثلاً استقرار هوشمند نرم‌افزار رفاه، مراجعه مستقیم و انجام کار دستی از سوی کاربران را به شدت کاهش داده و موجب رضایتمندی مراجعین شده است. به همین ترتیب با توسعه سیستم اتوماسیون اداری، ارتباط بین دانشگاه با نیروهای انسانی مجموعه و یا افرادی که از بیرون مراجعه می‌کنند، بسیار آسان شده است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: اعتماد دانشگاه به شرکت چارگون و تخصص کارشناسانش کمک کرد تا اصلاح و تکمیل هوشمند‌سازی سیستم به ویژه پس از استقرار تیم فنی در محل دانشگاه، به خوبی و با کمترین مشکلات انجام شود.

وی با بیان اینکه همکاری موفق چارگون و دانشگاه امیرکبیر، نمونه‌ای خوب در حوزه هوشمندسازی ساختارهاست، ادامه داد: جزئیات زیاد و ملاحظات پیچیده‌ای برای هوشمندسازی دانشگاه داشتیم که حضور مستقیم تیم فنی چارگون در دانشگاه انجام این امور را بسیار آسان کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه «ادبیات مشترک» یکی از بحث‌های مهم مدیریت‌های راهبردی بین متخصصین و مدیران است گفت: لزوماً یک مدیر به همه اصطلاحات تیم‌های تخصصی و فنی واقف نیست و در مقابل به برنامه‌ریزی و تعریف راهبردها مسلط است‌. او برای انجام وظایفش به آماری نیاز دارد که ممکن است در حوزه تخصصی به کار نیایند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارشناسان چارگون به این تفاوت‌ها آگاهی داشتند و در طراحی داشبورد‌های مدیریتی نرم‌افزارهای جامع دیدگاه نیز این موارد را لحاظ کرده‌اند تا هر کاربر متناسب با نیازش بتواند در لحظه به دیتای مورد نظرش دست پیدا کند.
دکتر رحمتی با اشاره به استقرار نظام حسابداری تعهدی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأکید کرد: خوشبختانه ما در این زمینه پیش‌قدم بوده‌ایم و هم‌زمان با استقرار این سیستم، نظام مالی دانشگاه را نیز با استفاده از نرم‌افزارهای جامع دیدگاه، اصلاح کردیم.
وی ادامه داد: در این اصلاح ساختاری، هم‌زمان با تکمیل نرم‌افزارهای مالی برای اصلاح ساختار تشکیلات سازمانی،ایجاد یکپارچگی اطلاعات پردیس‌ها و واگذاری امور مالی به آنها نیاز به زیرساختی داشتیم که از طریق مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، فراهم شد.
به گفته وی، در حال حاضر با تعیین مراکز هزینه، اعتبارات و مقام مجاز و … بخشی از امور متمرکز به واحدها واگذار شده و در مقابل، نظارت و کنترل به واحد مالی دانشگاه، واگذار شده است.

مطالب مرتبط

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی
حضور شرکت چارگون در هفتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

مقاله ارسالی توسط روزبه بهرامی، رییس واحد راه‌اندازی منابع انسانی شرکت چارگون، به هفتمین کنفرانس توسعه منابع‌ انسانی، در میان ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.