آموزش نرم‌افزارهای مالی دیدگاه شامل حسابداری مالی، قراردادها، ‌بودجه و اعتبارات و حسابداری تجمیعی به کاربران وزارت راه و شهرسازی در مراحل پایانی است.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

محمد امین مالکی- کارشناس استقرار مالی به روابط عمومی چارگون گفت: ‌سومین گروه از کاربران ادارات کل وزارت راه و شهرسازی که بیش از 40 نفر از 14 استان کشور را شامل می‌شوند تا پایان هفته جاری در کلاس‌های آموزشی نرم‌افزارهای قراردادها،‌ بودجه‌ریزی واعتبارات،‌ ارتباطات سیستمی و حسابداری مالی دیدگاه، ‌حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی در مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود، گفت: این سرفصل‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف شامل آموزش چگونگی ثبت قراردادها،‌ صدور موافقت‌نامه‌های مالی، ‌درخواست و دریافت وجه،‌ نحوه صدور سند، ثبت چک و آموزش انواع گزارش‌گیرهای مالی و مدیریتی است.
به گفته وی، آموزش نرم‌افزارهای مالی دیدگاه برای ادارات استانی وزارت راه و شهرسازی در استان‌های خراسان رضوی، زنجان، ‌آذربایجان شرقی،‌ سیستان و بلوچستان، ‌قزوین، کردستان،‌ کرمان،‌ کرمانشاه،‌ کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، فارس، ‌همدان، چهارمحال و بختیاری ‌و استان مرکزی طرح‌ریزی شده‌اند.
گفتنی است؛ استقرار مجموعه نرم‌افزارهای مالی دیدگاه در وزارت راه و شهرسازی از ابتدای مهرماه با برگزاری دوره‌های آموزشی چگونگی بکارگیری نرم‌افزارهای قراردادها، اعتبارات و حسابداری مبتنی بر نظام «حسابداری تعهدی» برای نمایندگان ادارات کل منتخب استانی، وارد فاز عملیاتی شد.
بر اساس توافقنامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و شرکت چارگون منعقد شده، نرم‌افزارهای مالی «دیدگاه» شامل سیستم‌های حسابداری مالی، قراردادها، ‌بودجه و اعتبارات، سرویس حسابداری تجمیعی و دریافت و پرداخت برای حدود ۲۰۰ کاربر اصلی در ساختمان مرکزی و ۳۴ اداره‌ کل این وزارتخانه در سراسر کشور نصب و راه‌اندازی می‌شوند.
ایجاد یکپارچگی و شفاف‌سازی عملکرد مالی مطابق با ضوابط نظام مالی تعهدی در مجموعه وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از مهمترین اهداف عملیاتی کردن نرم‌افزارهای مالی دیدگاه در ساختار این وزارتخانه به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است که آموزش نرم‌افزارهای مالی دیدگاه به گروه سوم کاربران وزارت راه و شهرسازی سراسر کشور را آقایان محمد امین مالکی و هانی کرمی از کارشناسان استقرار واحد مالی چارگون برعهده دارند.

اشتراک گذاری :