پرش به محتوای اصلی

کارکردهای نرم‌افزار ارزیابی عملکرد کارکنان دیدگاه در گفت‌وگو با مالک محصول مدیریت عملکرد دیدگاه تشریح شد: روال‌ اختصاصی ارزیابی هر سازمان را پوشش می‌دهیم

مالک محصول مدیریت عملکرد دیدگاه گفت: نرم‌افزار ارزیابی عملکرد دیدگاه با پوشش کلیه مدل‌های ارزیابی ‌مسیر تحقق اهداف در سازمان‌‌های مشتری را هموار می‌کند.

همکاران واحد مشاوره فروش جهت ارائه خدمات مشاوره درحوزه‌های مختلف نرم‌افزاری آمادگی دارند.

فاطمه بانی در گفت و گو با روابط عمومی چارگون با بیان محوریت نیروی انسانی در موفقیت سازمان، تاکید کرد: سازمان‌ها اصولا به منظور رسیدن به هدف‌هایی ایجاد شده‌اند که میزان موفقیت در این امر نیز بستگی مستقیم با عملکرد نیروی انسانی دارد. نیروی انسانی را می‌توان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمانی دانست که به‌ویژه در پارادایم جدید اقتصاد دانش‌بنیان، خود را تحت عنوان «کارکنان دانشی» مطرح نموده است.
از اینرو سرمایه انسانی و توانائی‌های آن به عنوان یک عامل استراتژیک و اثرگذار و یک مزیت رقابتی برای سازمان محسوب می‌شود. ابزاری که می‌تواند ما را از استعداد سرمایه انسانی موجود سازمان آگاه سازد مدیریت عملکرد کارکنان است.
وی با بیان اینکه مدیریت عملکرد کارکنان وجوه مختلفی را پوشش می‌دهد، افزود: مدیریت عملکرد عبارت است از برنامه‌ریزی و تعیین انتظارات، نظارت مستمر و توسعه عملکرد، ارزیابی عملکرد و ارائه انواع بازخورد.
بانی ادامه داد: برای سنجش و آگاه‌سازی ارزیابی‌شوندگان در مورد نحوه کار و مسئولیت‌های محوله و خصوصیات موردنظر و همچنین شناخت توانمندی‌های بالقوه آنها برای شکوفایی در ابعاد مختلف، مدیریت عملکرد ابزاری راهگشاست.
مالک محصول مدیریت عملکرد دیدگاه یادآورشد: ارزیابی‌ها باید عینی و نظام‌مند انجام پذیرد؛‌ به عبارت دیگر عملکرد افراد در رابطه با نحوه انجام کار مشخص و در یک دوره زمانی معین مورد سنجش قرار می‌گیرد.
به گفته وی، سنجش و شناخت میزان شایستگی افراد و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از توانایی آنها، تدوین نظام ترفیع عادلانه بر اساس شایستگی‌ها، اثرگذاری در تبیین نظام جبران خدمات، اعمال تشویق‌های موثر و ایجاد حس وفاداری به سازمان را می‌توان از دیگر دستاوردهای مدیریت عملکرد دانست.
بانی تصریح کرد: نظام ارزیابی در مرحله اول با اتصال به ساختار آموزش و ارتقای کارکنان منجر به توانمندی نیروی انسانی و فرهنگ‌سازی سازمانی شود. در مرحله بعد می‌توان از نتایج آن در پرداخت انواع مزایای انگیزشی، سیستم حقوق و پاداش و تمدید قراردادها بهره‌برد.
مالک محصول مدیریت عملکرد دیدگاه این نرم‌افزار را داری مزیت‌های نسبی در بازار رقابتی دانست و افزود: از نقاط قوت نرم‌افزار ما امکان پیاده‌سازی انواع مدل‌های ارزیابی از جمله مدل سلسله مراتبی و 360درجه برای سازمان‌های متوسط و بزرگ و نیز ارزیابی هوشمند برای سازمان‌های بسیار بزرگ است.
به گفته وی، پشتیبانی از فرایند ثبت اهداف، اعتراض به نتایج ارزیابی، درج وقایع عملکردی در دوره ارزیابی و ثبت نقاط قوت و قابل بهبود کارکنان پس از فرایند ارزیابی از دیگر مزیت‌های سیستم مدیریت عملکرد دیدگاه است که در اکثر سیستم‌های موجود بازار لحاظ نشده‌اند.
بانی همچنین به ارائه ارزش افزوده‌های متنوع در سازمان‌های مشتری اشاره کرد و گفت: حذف کاغذ، مدیریت زمان، محاسبه اتوماتیک، مدیریت برخط و استفاده از داشبوردهای موجود برای آگاهی از روند ارزیابی و .. مزیت‌های قابل توجه سیستم مدیریت عملکرد دیدگاه در سازمان‌های بهره‌بردار است.
وی درباره بزرگترین مزیت رقابتی نرم‌افزار مدیریت عملکرد دیدگاه نیز خاطرنشان کرد: یکپارچگی نرم‌افزارهای حوزه دیدگاه بزرگترین مزیت نرم‌افزار ماست که آن را از بقیه رقبای خود ممتاز می‌کند. در حال حاضر امکان دریافت اطلاعات کارکرد(حضور و غیاب) و سوابق آموزشی و انضباطی افراد از سیستم‌های دیگر حوزه دیدگاه و درج به عنوان شاخص در فرم‌های ارزیابی فراهم می‌باشد.
وی ادامه داد: در آینده نزدیک ارتباط با سایر سیستم‌های حوزه دیدگاه و نیز سیستم‌های دیگر خارج از حوزه دیدگاه نیز برقرار خواهد شد.

به گفته مالک محصول مدیریت عملکرد دیدگاه، چارگون در سیستم مدیریت عملکرد کارکنان دیدگاه تجربه راه‌اندازی انواع روال‌ها و مدل‌های ارزیابی در سازمان‌های دولتی، خصوصی، صنعتی، هلدینگ‌ و … را دارا بوده و آمادگی همراهی با سازمان‌ها به منظور طراحی و اجرای روال اختصاصی ارزیابی را دارد.

مطالب مرتبط

پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون
پنجره‌ای نو برای ارتباط با چارگون

ایجاد بلاگ برای چارگون به معنی ایجاد روش نوین ارتباطی علاوه بر روشهای موجود قبلی است. با ایجاد این بلاگ ... ادامه مطلب »

«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا
«دیدگاه»، نرم‌افزار برگزیده دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا

مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، در دوازدهمین جشنواره ابن‌سینا به عنوان نرم‌افزار برتر شناخته شد. در این جشنواره که در تاریخ 17 ... ادامه مطلب »

استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه
استقبال از آغاز بهره‌بردای از محصولات چارگون در دانشگاه ارومیه

با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری شرکت چارگون در دانشگاه ارومیه، روابط‌عمومیِ این دانشگاه با درج این خبر، ورود این نرم‌افزار ... ادامه مطلب »

سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم
برگزاری سمینار مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار تیمی در دانشگاه قم

شرکت چارگون با دعوت و همکاری دانشگاه سراسری قم، سمیناری تحت عنوان «مبانی مدیریت پروژه با رویکرد تاکیدی بر کار ... ادامه مطلب »

حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک
حضور چارگون در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک، به همت دبیرخانه این همایش و مجله مدیریت ارتباطات در روز 31 اردیبهشت ماه در ... ادامه مطلب »

استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون
استقبال از برگزاری نخستین گردهمایی سالانه چارگون

نخستین گردهمایی سالانه شرکت چارگون، با حضور نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، دانشگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد. این ... ادامه مطلب »

تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
تخصیص کد رهگیری به درخواست‌های پشتیبانی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

شرکت خدمات مشتریان چارگون، برای پاسخگویی سریع و متعهدانه به مشتریان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، در لحظه ثبت موارد پشتیبانی، با اختصاص و اعلام کد رهگیری، امکان ... ادامه مطلب »

«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات
«صدای شما»، بستر دریافت مستقیم بازخوردها، انتقادات و پیشنهادات

با تاسیس بخش جدیدی تحت عنوان «صدای شما» در سایت رسمی شرکت چارگون، امکان ارسال مستقیم بازخوردها، نظرات، انتقادات و ... ادامه مطلب »

تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون
تاسیس گروه خیریه شرکت چارگون

گروه خيريه شرکت چارگون، با اهداف خیر‌خواهانه و با محوریت یاری رساندن به افراد نیازمند، فعاليت خود را آغاز كرد. ... ادامه مطلب »

جستجوی مطالب بیشتر

هیچ دیدگاهی ارسال نشده‌است!

در بحث پیرامون این مطلب شرکت کنید!

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.